دوایت یورک اسکات مک‌تومینای و فرد را به چالش می‌کشد تا پیش از این حرکت کنند – اخبار و انتقال اخبار من یونایتد

او عملاً در برخی مواقع به تنهایی یک محور دوگانه بوده است، با اریک ده هاگ لوکس این است که کریستین اریکسن خلاق – یک هافبک تهاجمی را در موقعیتی عمیق قرار دهد تا به پیشرفت توپ تیم کمک کند.

مجری سابق رئال مادرید به دلیل دریافت کارت قرمز در جریان پیروزی 2-1 مقابل کریستال پالاس، برای 3 بازی بعدی یونایتد محروم شد.

“این یک باخت بزرگ برای آنها خواهد بود، اما اینجا جایی است که تیم های برتر مورد آزمایش قرار می گیرند. یورک به Ladbrokes (از طریق آفساید گرفتار شد).

“اریک تن هاگ باید آن بازیکنان را کنار بکشد و فقط تاکید کند که در غیاب کازمیرو چقدر به آنها نیاز دارد.” آنجاست که شما اتحاد تیم را بدست می آورید. وقتی پسرانی که روی نیمکت می نشینند می توانند وارد شوند و کاری انجام دهند. به تیم کمک کند

کازمیرو در حین پیروزی در نبرد میانی میدان برای محافظت از خط دفاع شیاطین سرخ نقش بسزایی داشته و به شدت از دست خواهد رفت.

و دوایت یورک تاکید کرد که کازمیرو از زمان امضای قرارداد در تابستان چقدر برای شیاطین سرخ اهمیت پیدا کرده است.

امیدوارم بازیکنان این را تشخیص دهند و من امیدوارم که تن هاگ بتواند به بازیکنانش اعتماد کند. این لحظه آنهاست. او اکنون به آنها نیاز دارد.»

برای افرادی مانند اسکات مک تومینای و فرد، کار آنها در حال حاضر ساده است: آنها باید همین الان بایستند و پول خود را به دست آورند. شما باید زمانی وارد شوید که تیم به شما نیاز دارد.

اکنون که هر دو خرید تابستانی خود در خط میانی را از دست داده است، واقعاً آزمایشی برای اسکات مک تومینای و فرد خواهد بود که در غیاب آنها قدم بردارند.



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 2 پوند برای نسخه تمدید شده لیدز / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصر به فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!


دوایت یورک، اسطوره منچستریونایتد، از اسکات مک تومینای و فرد خواسته است در غیاب کازمیرو، پیش قدم شوند.

با توجه به اینکه وظیفه اداره موتورخانه یونایتد یک بار دیگر به جفت بسیار بد «مکفرد» می رسد، هواداران امیدوارند که این دو به توصیه یورک توجه کنند. مک تومینای مطمئناً دیدار امروز را از دست خواهد داد، اما ممکن است برای روز یکشنبه بازگردد.

این بازیکنان حاشیه ای باید بایستند… به همین دلیل است که شما تیم های بزرگی دارید. شما نمی توانید در تمام فصل به یک بازیکن تکیه کنید. باید عمق کیفیت وجود داشته باشد، در غیر این صورت برای چه چیزی پول می گیرید؟


https://thepeoplesperson.com/2023/02/08/dwight-yorke-challenges-scott-mctominay-and-fred-to-step-up-to-the-plate-259439/ منبع: