دوباره نیمکت؛ روزهای کابوس وار پیکه در بارسا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شب گذشته بارسلونا در هفته ششم رقابت های لالیگا به مصاف الچه رفت تا با نتیجه 0-3 مقابل این تیم به برتری برسد و موقتا صدرنشین جدول این رقابت ها شود.
در حالی که قرار بود ژاوی در این دیدار به بازیکنانی که در هفته های اخیر از آنها استفاده چندانی نکرده است، فرصت بدهد، اما به نظر می رسد سرمربی تصمیمی به استفاده از سیستم چرخشی در ترکیب خود نداشته است.
پیکه در چند فصل گذشته یکی از بازیکنان خوب و قابل اعتماد این تیم در خط دفاعی بود اما اکنون شرایط متفاوتی را در نیوکمپ تجربه می کند.
فصل 2022-23 شاید بدترین و تلخ ترین فصل دوران او در بارسا باشد و چهره عبوس و غمگین او روی نیمکت نیز این را به خوبی نشان داد.


با این حال، بسیاری از روزنامه نگاران نزدیک به بارسا معتقدند عصبانیت این بازیکن به دلیل تصمیم ژاوی برای نیمکت نشینی نیست، بلکه به این دلیل است که او می داند که رونالد آرائوخو، ژول کوند، اریک گارسیا و آندریاس کریستنسن کارآمدتر از او هستند.
این در حالی است که پیکه با وجود کاهش قابل توجه دستمزدش، همچنان دستمزدی بالاتر از همه این بازیکنان دریافت می کند اما کمتر از همه آنها بازی کرده است.
برخی از روزنامه نگاران، اعضای این باشگاه و هواداران فکر می کنند با توجه به دستاوردهای او در بارسا در طول سال ها، شاید این بازیکن شایسته پایان بهتری در این باشگاه بود، اما برخی دیگر فکر می کنند بهتر بود تابستان امسال به باشگاه دیگری می پیوست. او امسال تصمیم هوشمندانه ای گرفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1844217
27 سپتامبر 1401 @ 11:48 ق.ظ |
5.8K |

2نقطه نظر

جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا روزهای سختی را در این تیم پشت سر می گذارد.

دوباره نیمکت؛  روزهای کابوس وار پیکه در بارسا