دوباره هو مسی؛ هواداران PSG دستکاری نمی کنند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ فرانسه به مصاف لنس رفت و به تساوی 1-1 مقابل این تیم رضایت داد.
شاگردان مائوریسیو پوچتینو برای کسب عنوان قهرمانی تنها به یک امتیاز نیاز داشتند و به این ترتیب، اگرچه نتوانستند سد را بشکنند، اما قهرمان فرانسه شدند.
لیونل مسی با ضربه ای جذاب و دیدنی تک گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند تا زمینه قهرمانی تیمش را فراهم کند که اولین تجربه قهرمانی او در لیگ فرانسه نیز محسوب می شود.
با این حال به نظر می رسد حتی این قهرمانی نیز نتوانسته خشم و ناراحتی هواداران پاری سن ژرمن را در هفته های اخیر فرو نشاند و آنها همچنان در بازی شب گذشته در پارک دو پرنس نارضایتی خود را از وضعیت موجود اعلام کرده اند. کردن.

پیروزی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه نیز خشم هواداران این تیم را برطرف نکرد.

نکته کلیدی بعد از بازی برگشت مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود، زمانی که پاری سن ژرمن با یک گل خانگی پیروز شد و در سانتیاگو برنابئو یک گل به ثمر رساند، اما با نتیجه سه گانه به پایان رسید. از بازی کنار رفت و از دور رقابت ها حذف شد.
این موضوع باعث عصبانیت هواداران PSG شد که امیدوار بودند با امضای قرارداد با لیونل مسی، سرخیو راموس و جانلوئیجی دوناروما و پیوستن به بازیکنانی مانند نیمار، وراتی و امباپه به آرزوی قهرمانی خود پایان دهند.
اگرچه آنها شب گذشته در پارک دو پرنس حاضر نشدند، اما در لذت بردن این عنوان شریک نشدند و تصمیم گرفتند به هو کردن بازیکنانی مانند مسی و نیمار ادامه دهند، موضوعی که پوچتینو و سرمربی آرژانتینی را تحریک کرد. مسی قابل قبول نیست مارکو وراتی نیز پس از بازی مدعی شد که نمی تواند واکنش هواداران این تیم را درک کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1821118 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 09:53 |
2,224 امتیاز خبر|

0نظرات