دود دلار عزیز به چشمان بازیکن عصبانی استقلال رفت!

حضور کوتاه (سه دقیقه) این بازیکن در دقایق پایانی دیدار مقابل گل گهر سیرجان تنها فرصتی بود که ساپینتو در اختیار آمانوف قرار داد. عزیزبک که برای استقلال بازی نکرد و حتی نامش در لیست بازیکنان این تیم (در هفته های لیگ برتر) قرار نگرفت، اردوی تیم ملی را از دست داد و جایگاهش در تیم ملی ماندگار شد، همچنان عصبانی است. با کادر فنی استقلال و از طرفی در بلاتکلیفی وجود دارد.

عزیزبک امانوف که در نیم فصل پایانی لیگ برتر از باشگاه لوکوموتیو تاشکند به استقلال پیوست، هنوز نتوانسته نظر سرمربی پرتغالی استقلال را جلب کند تا بتواند در ترکیب این تیم به میدان برود.

باید ذکر شود؛ به طور قطع در روزها و هفته های آینده و با شرایط بد مالی استقلال، وضعیت این بازیکن بیشتر روشن خواهد شد. چرا که با فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات زمستانی، شاید ساپینتو هافبک تهاجمی ناامید حاضر شود با رقم کمتری استقلال را ترک کند و به تیم دیگری در لیگ ایران یا لیگ برتر کشورش بازگردد تا جایی برای آن داشته باشد. بازی. . او قبل از حضور در تیم قبلی استقلال 8 بار در پست هافبک هجومی گلزنی کرده بود اما نه در زمان مجیدی و نه در این فصل حتی یک گل هم به ثمر رسانده است!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

در هفته های پایانی مهرماه امسال (که هنوز قیمت دلار تا این حد افزایش نیافته بود) شایعه شد که این بازیکن قرار است در دوره دوم به یکی از تیم های لیگ برتری منتقل شود. فصل اما افزایش قیمت دلار باعث شده مشتریان داخلی این بازیکن دیگر تمایلی به جذب آمانوف نداشته باشند و دود این وضعیت به چشم هافبک ازبکستانی می رود و از این فوتبالیست که با استقلال قرارداد دلاری دارد احتمالا تا پایان نیم فصل در جمع آبی پوشان خواهد ماند.