دوست نداشتم با پیراهن سفید به نیوکمپ برگردم

پوماها فردا در جام خوان گمپر به مصاف بارسلونا خواهند رفت و به این ترتیب آلوس شانس حضور مجدد در نیوکمپ را خواهد داشت. آلوس در آستانه آن بازی به اسپورت گفت: با تشکر پوماس. من برای یک باشگاه تاریخی بازی می کنم و صادقانه بگویم، انتظار نداشتم به این زودی با باشگاه قدیمی ام بارسلونا بازی کنم. خوشحالم که دوباره در نیوکمپ بازی می کنم و تنها نکته منفی این است که پیراهن سفید خواهم پوشید. من از این قضیه ناراحتم.»

آلویس همچنین درباره مراسم معارفه روبرت لواندوفسکی در نیوکمپ که روز گذشته برگزار شد، صحبت کرد: فوق العاده بود فکر می کنم رابرت خیلی سریع با تیم سازگار می شود و گل های زیادی به ثمر می رساند. او نیازی به اثبات خود ندارد.”

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پایان قراردادش با بارسلونا و عدم تمایل باشگاه کاتالانی برای تمدید قرارداد، دنی آلوز ترجیح داد به لیگ مکزیک برود و برای پوماس بازی کند. انتقالی که غیرمنتظره بود. گفته می شد او از چند تیم اسپانیایی پیشنهاد داشت اما آلوز ترجیح داد سال های آخر فوتبال خود را در مکزیک سپری کند.

دنی آلوز، مدافع برزیلی سابق بارسلونا فردا با پیراهن باشگاه پوماس مکزیکی در نیوکمپ به مصاف بارسا می رود.


سرویس خبر شماره: 1837039
15 آگوست 1401 @ 2:45 بعد از ظهر
2.8K |

1نقطه نظر

دنی آلوز:

عملکرد بارسا در نقل و انتقالات: به نظر می رسید بارسا نتوانسته بازیکنان بزرگی را جذب کند اما مدیران باشگاه تا کنون کار بزرگی انجام داده اند. بازیکنان خوبی جذب شده اند و بارسلونا می تواند بهترین تیم ممکن برای درخشش آنها باشد. خوشبختانه مدیران جدید بر حفظ اخلاق بارسلونا تاکید دارند. بارسا هرگز نباید از این فلسفه منحرف شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی