دومینیک شوبوسلای درباره خالکوبی جرارد و گرفتن پیراهن شماره 8 لیورپول توضیح می دهد – لیورپول اف سی

آخرین خرید، پیراهن شماره 8 را که نبی کیتا در این تابستان خالی کرده بود، به ارث برده است، اما البته مشهورترین آن توسط جرارد پوشیده شده است.

“نه [for] یک دلیل خاص، اما البته این یک عدد بزرگ است.

قبل از جرارد، پیراهن شماره 8 توسط امیل هسکی پوشیده می شد و سایر بازیکنان فعلی در دوران لیگ برتر اویویند لئونهاردسن، استن کالیمور، جیمی ردنپ و پل استوارت بودند.

صحبت کردن با LFCTV پس از انتقال به آنفیلد، این بازیکن 22 ساله تصمیم خود را برای پوشیدن پیراهن شماره 8 توضیح داد.

و همچنین من یک خالکوبی از استیون جرارد دارم، چیزی که او گفت – حتی یادم نیست چه زمانی اما قبل از آن – بنابراین این نیز دلیلی برای این کار بود.

بدون شک این مرد 43 ساله بود که آن را در عصر مدرن نمادین ساخت، که به نوبه خود الهام بخش Szoboszlai بوده است.

https://www.thisisanfield.com/2023/07/dominik-szoboszlai-explains-gerrard-tattoo-and-taking-liverpool-no-8-shirt/ منبع:

در مورد سوبوسلای که حتی نقل قولی از هافبک افسانه ای روی بازوی خود دارد، تقریباً همینطور است و می خواند: “استعداد یک نعمت الهی است، اما بدون اراده و فروتنی باورنکردنی، هیچ ارزشی ندارد.”

سوبوسلای بعدازظهر یکشنبه انتقال 60 میلیون پوندی خود به لیورپول را تکمیل کرد و تبدیل به دومین خرید تابستانی قرمزها شد.

بسیاری از بازیکنان بزرگ این تعداد را داشتند.

جرارد سنگ محک برای اکثر بازیکنانی است که در سال‌های اخیر توسط لیورپول به خدمت گرفته شده‌اند و خاطرات قهرمانی‌اش به‌عنوان کاپیتان این باشگاه – از جمله در استانبول – درخشنده است.

ورود او به دنبال الکسیس مک آلیستر است که آخرین باری که سادیو مانه در ماه ژوئن از برایتون به این تیم پیوست، شماره 10 را به دست آورد.

دومینیک شوبوسلای تصمیم خود را برای پوشیدن پیراهن شماره 8 لیورپول پس از پیوستن توضیح داده است – تا حدی با الهام از خالکوبی استیون جرارد او!