دومین حضور سپاهان در جهنم آبی!


سرویس خبر شماره: 2005015
8 مارس 1402 ساعت 07:27
146

0نقطه نظر

آزادی ترسناک تر از Kingdom Arena است:

سپاهان پس از بازی با الهلال فردا به مصاف استقلال می رود.

دومین حضور سپاهان در جهنم آبی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سپاهان پس از تماشای ورزشگاه تازه تاسیس الهلال و حضور پرشور هواداران این تیم، امروز به مصاف استقلالی می رود که تمام امتیازات را در ورزشگاه آزادی کسب کرد و در تمامی رقابت ها قهرمان شد.

جو خاص ورزشگاه کینگدام آرنا شرایط سختی را برای سپاهان به وجود آورده بود اما آنها توانستند در همان شرایط گل اول را بزنند و قبل از اخراج سیاوش یزدانی صاحب میدان شوند اما اخراج یزدانی شرایط را تغییر داد و آنها را دریافت کردند. 3 گل بازنده ها زمین را ترک کردند.

1995345

آنها در بازی امروز باید به مصاف استقلالی بروند که هوادارانش محرومیت را پشت سر گذاشته اند و بعد از تعطیلات نیم فصل و غیبت طولانی مدت از ورزشگاه، بی صبرانه منتظر دیدار تیمشان در یکی از مهم ترین دیدارهای جام جهانی خواهند بود. فصل.

استقلالی ها در این فصل در تمامی دیدارهای انجام شده در ورزشگاه آزادی 3 امتیاز کسب کرده اند و برای حفظ این روال باید در اولین فینال لیگ برتر پیروز از زمین بیرون بیایند.

حضور هواداران در ورزشگاه، بازیکنان تاثیرگذار دو تیم و جایگاه آنها در رده بندی نوید یک دیدار حساس و جذاب را می دهد که در آن اهالی فوتبال برای شروع این مسابقه لحظه شماری می کنند.

مجله اخبار فوتبال داخلی