دومین خبر خوب برای آنچلوتی، پس از ال کلاسیکو (عکس)


سرویس خبر شماره: 1848712
25 اکتبر 1401 ساعت 4 بعد از ظهر
14.7 هزار |

4نقطه نظر

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید از صبح امروز در تمرینات این تیم شرکت می کند.

دومین خبر خوب برای آنچلوتی، پس از ال کلاسیکو (عکس)

کارلو آنچلوتی، سرمربی باتجربه رئال مادرید در روزهای اخیر بارها تاکید کرده است که تنها در صورتی از تیبو کورتوا استفاده خواهد کرد که برای بازگشت به زمین کاملا آماده باشد. به نظر می رسد اکنون و پس از پیروزی مقابل بارسلونا این اتفاق افتاده است و آنچلوتی صبح بعد از ال کلاسیکو را با این خبر خوشحال کننده آغاز کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیبو کورتوا بدون شک بهترین دروازه بان جهان در یک سال گذشته بوده و نقش مهمی در موفقیت های بزرگ رئال مادرید داشته است. عملکرد درخشان او در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته و واکنش های فوق العاده او مقابل ستاره های لیورپول باعث شد تا رئال مادرید چهاردهمین قهرمانی خود در تاریخ این تورنمنت را جشن بگیرد. اما تیبو کورتوا به دلیل مشکل سیاتیک در هفته های اخیر جایی در ترکیب رئال مادرید نداشت و غیبت او در ال کلاسیکو در ابتدا هواداران این تیم را بسیار نگران کرد.

اما آندره لونین در این مدت عملکرد قابل قبولی داشت و در غیاب تیبو کورتوا توانست از دروازه رئال مادرید محافظت کند. اکنون کمتر از 24 ساعت پس از پیروزی بزرگ و آتشین 1-3 مقابل بارسلونا، تیبو کورتوا از صبح امروز در تمرین جمعی رئال مادرید حاضر شده و برای بازی این هفته تیمش مقابل الچه مشکلی نخواهد داشت.