دومین مهاجم خارجی به جمع سرخ ها اضافه شد/ ستاره سرخ ها/ پرسپولیس نیم فصل را ترک می کند؟

با اضافه شدن دیابات، ستاره سابق استقلال گزینه بعدی یحیی گل محمدی در خط حمله خواهد بود و به این ترتیب پاکدل و عبدی فرصت کمتری خواهند داشت. عبدی که فیکس در 2 بازی ابتدایی پرسپولیس بود عملکرد خوبی نداشت و باعث شد این بازیکن مورد انتقاد هواداران و پیشکسوتان پرسپولیس قرار گیرد.

باید دید نظر گل محمدی در این مورد چیست و اجازه می دهد این بازیکن نیم فصل را ترک کند یا خیر.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پس از جذب لوکادیا، با درخواست یحیی گل محمدی، قرمزها به دنبال جذب دومین مهاجم خارجی خود بودند و از چند روز پیش مذاکرات خود را با شیخ دیاباته آغاز کردند. باشگاه پرسپولیس مذاکرات خوب و مثبتی با آقای گل لیگ نوزدهم داشت و به توافق نهایی رسید.

اکنون و پس از جذب لوکادیا و دیاباته حضور عبدی در تیم پرسپولیس بسیار سخت خواهد بود و این ممکن است باعث شود این بازیکن نیم فصل پرسپولیس را ترک کند یا به همان تیم پرتغالی که به دنبال جذب او بوده است. تابستان. ، پیوستن

همانطور که اعلام شد انتقال دیاباته به پرسپولیس قطعی شده و این بازیکن با عقد قرارداد با پرسپولیس می تواند برای این تیم به میدان برود. در کنار این دو مهاجم خارجی، مهدی عبدی و حامد پاکدل نیز به عنوان مهاجم ایرانی در پرسپولیس حضور دارند. لوکادیا اگرچه از نظر بدنی آمادگی چندانی ندارد اما در بازی مقابل صنعت نفت با یک گل زیبا نشان داد که گلزن خوبی است. با توجه به کیفیت و قیمت بالای این بازیکن، ستاره هلندی مطمئنا اولین مهاجم پرسپولیس در این فصل خواهد بود.

انتقادات عبدی به حدی بود که گل محمدی ترجیح داد در دیدار مقابل آلومینیوم از لوکادیا ناآماده استفاده کند اما فرصتی به عبدی نداد. عبدی در دیدار مقابل صنعت نفت تنها برای دقایقی فرصت بازی پیدا کرد. عبدی که در فصل های اخیر گل های مهمی برای پرسپولیس به ثمر رسانده بود، در تابستان امسال قصد داشت لژیونر شود اما از آنجایی که روند جذب مهاجم خارجی طولانی شد، یحیی گل محمدی اجازه جدایی به مهاجم جوان تیمش را نداد.