دومین موفقیت کمیته جوانان


سرویس خبر شماره: 1868168
13 فوریه 1401 @ 11:43 ق.ظ |
584

0نقطه نظر

تیم ملی نوجوانان برخلاف تیم ملی جوانان در مسابقات مقدماتی و نهایی جام ملت ها حضوری ندارد و سهمیه حضور در جام جهانی را به دست نمی آورد و تنها مسابقاتی که در این رده سنی برگزار می شود، کافی است. اما کمیته جوانان در نظر دارد برای حمایت از تیم ملی جوانان و شناسایی استعدادها از سنین پایین به این رده سنی توجه ویژه ای داشته باشد که این دومین حرکت خوب کمیته جوانان است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این بار کمیته جوانان قبل از انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان و نوجوانان شروع به استعدادیابی کرد و پس از تست ده ها هزار بازیکن در مناطق مختلف کشور، کمتر از صد بازیکن را انتخاب کرد. بازیکنان در هر دو رده سنی و در او به کادر فنی تیم ملی جوانان و جوانان اجازه داد تا به جای از شهرهای مختلف و استعدادیابی، شروع به القای تاکتیک کنند. تیم ملی جوانان اسفندماه برای کسب سهمیه حضور در جام جهانی به رقابت می پردازد و تیم ملی جوانان نیز در ماه های ابتدایی سال آینده به فینال جام ملت ها می رود تا برای کسب سهمیه حضور در جام جهانی تلاش کند. .

کمیته جوانان در نظر دارد علاوه بر استعدادیابی برای تیم های ملی پایه، رنگ جدی تری به فعالیت های تیم ملی نوجوانان بدهد.

دومین موفقیت کمیته جوانان

بر اساس این برنامه، این بار تیم ملی جوانان زمان بیشتری را صرف تمرین و آمادگی برای مسابقات کفاف می کند که می تواند شانس قهرمانی تیم اصغر مازیار را افزایش دهد. زیرا در دوره قبل این تیم در مدت زمان بسیار کوتاهی آماده حضور در مسابقات کافا شد. با این حال او چند بازی خوب مقابل حریفان خود انجام داد و در نهایت به مقام دوم بازی ها رسید. البته کادر فنی تیم ملی نوجوانان به شرایط سنی دو رقیب تاجیکستان و افغانستان اعتراض داشتند.



مجله اخبار فوتبال داخلی