دومین گل سریع تاریخ لیگ برتر یک اشتباه بود


سرویس خبر شماره: 1894378
16 مارس 1401 در 01:36
2K |

0نقطه نظر

کمیته داوران انگلیسی: یک اشتباه دیگر مقابل آرسنال!

گراهام پل داور سابق تیم ملی انگلیس تاکید کرد که دومین گل سریع تاریخ لیگ برتر باید مردود می شد.

دومین گل سریع تاریخ لیگ برتر یک اشتباه بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فیلیپ بیلینگ در ثانیه نهم بازی آرسنال – بورنموث گلزنی کرد و موفق شد دومین گل سریع تاریخ لیگ برتر را به ثمر برساند. گلزنی بلافاصله پس از شروع مسابقه روشی است که بورنموث قبلاً بارها آن را امتحان کرده بود. از جمله در بازی با فولام در لیگ فصل گذشته. البته این تیم در اجرای طرح مذکور مقابل آرسنال تخلفی مرتکب شد که مورد توجه داور و VAR قرار نگرفت.

بنابراین، به نظر می رسد VAR یک بار دیگر آرسنال را ناامید کرده است. زیرا کریس کاوانا نه تنها در آن زمان متوجه خطای بازیکنان بورنموث نشد، بلکه همکارانش در اتاق VAR نیز این تخلف آشکار را بدون مشکل پشت سر گذاشتند. این در حالی است که طبق گفته پل بازی باید متوقف می شد و دوباره شروع می شد که در این صورت خبری از زدن دومین گل سریع تاریخ لیگ برتر نبود.

1829455

در ابتدای بازی به نظر می رسید که چند بازیکن بورنموث قبل از به صدا درآمدن سوت داور وارد زمین حریف شدند. تخلفی که گراهام پل، داور معروف فوتبال انگلیس در سال های گذشته معتقد است کریس کاوانا و داوران VAR باید متوجه آن می شدند. آنها البته خوش شانس بودند که توپچی ها بازی را بردند تا اشتباه بزرگ آنها روی نتیجه تاثیری نداشته باشد.

1829453

داور سابق فوتبال انگلیس در این باره افزود: کاوانا باید قبل از شروع حمله بورنموث و در همان ابتدا و توقف بازی متوجه تخلف بازیکنان این تیم می شد. این در بسیاری از مسابقات اتفاق می افتد، اما اخیراً کمتر. . در ثانیه 10 به گل می رسید، بنابراین ما توجه زیادی به آن نکردیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی