دو جام جهانی با 20000 بازیکن تست

به این ضرورت این بار کار خوب فدراسیون فوتبال اضافه شده است. قبل از انتخاب سرمربی و شروع تیم، در بین بازیکنان این دو رده سنی استعدادیابی کنید. برای تمرین تیم های جوانان و نوجوانان بیش از 20 هزار بازیکن توسط فدراسیون فوتبال تست شدند و در نهایت برای هر تیم کمتر از 100 بازیکن انتخاب شدند و حسین عبدی و صمد مرفاوی مربیان تیم های جوانان و نوجوانان انتخاب شدند. 23 بازیکن اصلی آنها. از بین این نفرات انتخاب شدند و به مسابقات مقدماتی جام ملت ها رفتند و نتایج خوبی کسب کردند. این نشان می دهد که استعدادیابی چگونه می تواند به موفقیت تیم ها در فوتبال پایه کمک کند.

تیم جوانان ایران در سال 2017 مقابل تیم های مطرح جهان از جمله آلمان عملکرد خوبی داشت و با 5 گل مقابل این تیم پیروز شد و در صورت عدم شکست مقابل ایران اسپانیا با 3 گل حتی شانس حضور در سکو را نیز داشت. . جهانی شدن جوانان پس از غلبه بر کاستاریکا پس از 4 دهه قهرمانی در جام جهانی را جشن گرفتند و این نتایج نشان داد که نسل آینده فوتبال ایران شایسته نشان دادن قدرت و حضور در عرصه جهانی است و تکرار این اتفاق بار دیگر خواهد بود. تغییر نظر در مورد فوتبال ایران . در حالی که حضور بازیکنان لیگ برتری در ترکیب های اروپایی برای خیلی ها ارزشمند است، باید گفت که حضور بازیکنان پایه ایران در ترکیب های اروپایی کمک بیشتری به تیم ملی در آینده خواهد کرد چرا که این نسل را به درستی و مطمئناً پیش خواهد برد. آنها به اردوی تیم ملی می روند، تجربه زیادی دارند و مهمتر از آن راه درست و حرفه ای را طی کرده اند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حالا دو اتفاق مهم پیش روی تیم های نونهالان و نوجوانان است. مسابقات مقدماتی جام جهانی زیر 17 و زیر 20 سال. حضوری که قطعا به نسل آینده فوتبال ایران کمک می کند تا زودتر دیده شوند و حتی راهی تیم های اروپایی شوند. همان اتفاقی است که در سال 2017 رخ داد که منجر به حضور بازیکنانی مانند الهیار صیادمنش در ترکیب های اروپایی شد. مهمتر اینکه این حضور به نسل آینده فوتبال ایران کمک می کند تا در همان ابتدای کار با برگزاری مسابقات بین المللی تجربیات خوبی کسب کنند.

تیم جوانان ایران نیز مانند تیم جوانان در دیدارهای مقدماتی جام ملت ها هر سه حریف خود را شکست داد و به شایستگی راهی مرحله نهایی بازی ها شد.

دو جام جهانی با 20000 بازیکن تست


سرویس خبر شماره: 1847728
20 اردیبهشت 1401 @ 10:16 ق.ظ |
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به بهانه موفقیت جوانان و تیم های جوانان

تکرار این برنامه خوب در آینده باعث می شود که بتوانیم دوباره در فوتبال پایه عملکرد خوبی داشته باشیم و مهمتر از همه نسل خوبی را به تیم ملی تحویل دهیم. همچنین فوتبال باشگاهی. شاید مسئولیت آن بر عهده باشگاه ها باشد نه فدراسیون فوتبال، اما باید گفت که یکی از برنامه های خوب فدراسیون فوتبال در سال های اخیر بوده، هرچند ممکن است در اجرای آن ایراداتی داشته باشد و حتی انتقاداتی هم داشته باشد. آنچه در آینده مهم است تدارک بازی های دوستانه با کیفیت برای جوانان و تیم های جوانان است. فراموش نکنیم که در مسابقات مقدماتی جام جهانی در هر دو رده سنی 16 تیم حضور دارند که از این تعداد تنها 4 تیم به جام جهانی راه می یابند و بدون شک تیم باتجربه تری به دلیل بازی های دوستانه مهم شانس صعود را خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی