دو خبر تلخ از ورشو به بارسلونا ارسال شد

تعویض فرانکی دی یونگ بین دو نیمه؟ فقط برای احتیاط تعویض شد. فرانکی دی یونگ مشکل عضلانی داشت و به همین دلیل او را بیرون آوردم. اما دی یونگ در پایان بازی به من گفت که امیدوار است مقابل بلژیک بازی کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1844952
1 اردیبهشت 1401 ساعت 13:52 |
2.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پنجشنبه شب تیم های ملی لهستان و هلند در چارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا در ورشو به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این تیم میهمان بود که موفق شد با دو گل به پیروزی برسد. اما ممفیس دیپای، ستاره هلندی و گلزن بارسلونا به دلیل مصدومیت در دقیقه 51 مجبور به ترک زمین شد. همچنین فرانکی دی یونگ دیگر هلندی بارسا در اواسط نیمه تعویض شد و این دو اتفاق باعث نگرانی کادر فنی و هواداران بارسلونا شد. لوئیس فن خال، سرمربی باتجربه تیم ملی هلند شرایط این دو بازیکن را تشریح کرد و وضعیت ممفیس دپای را نگران کننده و دی یونگ را نسبتا خوب توصیف کرد.

لوئیس فن خال، سرمربی باتجربه تیم ملی هلند مدعی شده است که ممفیس دیپای احتمالا برای مدتی دور خواهد بود.

دو خبر تلخ از ورشو به بارسلونا ارسال شد

لوئیس فن خال گفت: “این ناامید کننده است که ممفیس دپاس در اوایل نیمه دوم مصدوم شد و به دلیل مصدومیت مجبور شد زمین را ترک کند. وضعیت دپای نشان می دهد که او در شرایط خیلی خوبی نیست. شرایط و بعید است که این بازیکن باشد. توانایی بازی مقابل تیم ملی بلژیک را دارد.