دو داور باتجربه برای غلبه بر جنجال های رفسنجان

کمیته داوران فدراسیون فوتبال دو داور باتجربه را برای دو دیدار مهم هفته هفدهم انتخاب کرد.

دو داور باتجربه برای غلبه بر جنجال های رفسنجان

لازم به ذکر است علیرضا مرادی و محسن بابایی دستیاران بیژن حیدری خواهند بود و محمدجواد مداح و حسین مرادی نیز زاهدی فرد را برای قضاوت دیدار مقابل شاگردان قلعهنوی و ربیعی یاری خواهند کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته اول نیم فصل دوم رقابت های لیگ بیست و دوم در شرایطی برگزار شد که کمیل غلامی به همراه دستیارانش رحیم حاجیلو و رضا حیدری قضاوت انتقادی مقابل دو تیم من و من داشتند. نساجی. در رفسنجان و البته در برخی مسابقات دیگر اشتباهاتی از سوی داوران صورت گرفت تا کمیته داوران بهترین بازیکنان خود را برای هفته هفدهم در نظر بگیرد.
اما با توجه به درگیری لفظی مربیان تیم های مس رفسنجان و نساجی مازندران، رئیس دپارتمان داوری سعی کرد از باتجربه ترین داوران خود بخواهد تا دیدار هفته هفدهم شاگردان ربیعی و مطهری را قضاوت کنند. تا تحت تاثیر اتفاقات بازی قبلی دو تیم قرار نگیرند.
بر این اساس بیژن حیدری که یکی از بهترین داوران ایران است برای قضاوت بازی مازندرانی ها و سپاهان از همدان راهی قائم شهر می شود و از سوی دیگر محمدحسین زاهدی فرد دربی کرمان بین گل گهر و مس را قضاوت خواهد کرد. رفسنجان در ورزشگاه قاسم سلیمانی.

1794766
بیژن حیدری در هفته شانزدهم قضاوت دیدار تراکتور و گل گهر تبریز را بر عهده داشت که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.


سرویس خبر شماره: 1866573
04 فوریه 1401 @ 18:39 |
735

0نقطه نظر

حیدری به قائم شهر، زاهدی فرد به سیرجان;