دو نقطه عطف در دنیای فوتبال


سرویس خبر شماره: 1845199
03 مهر 1401 ساعت 12:12 |
1.4K |

0نقطه نظر

کودتا علیه سرمربی و انقلاب تک نفره امباپه

امباپه به سرعت به این موضوع واکنش نشان داد و مدعی شد که این مذاکرات فقط برای او نیست، بلکه برای کل تیم است. عجیب این است که او تنها کسی بود که علناً این حق را در رسانه ها درخواست کرد در حالی که در این بین خبری از باشگاه هایی که کارفرمای بازیکنان هستند به میان نیامد. آنها چندین هفته در سال از بازی محروم می شوند، اما فقط هشت هزار یورو به ازای هر بازیکن برای هر روز بازی در یک تورنمنت رسمی ملی دریافت می کنند. پس حق پخش تصاویر بازیکنان متعلق به این باشگاه ها چیست؟
انتظار می رود امباپه و هم تیمی هایش مبلغ قابل توجهی دریافت کنند، اما باشگاه ها همچنان از این حق محروم هستند. آیا انقلاب دیگری رخ خواهد داد؟

به نظر می رسد تغییرات زیادی از فرانسه تا اسپانیا در حوزه فوتبال داخلی در حال رخ دادن است.

دو نقطه عطف در دنیای فوتبال

آیا فوتبال جهان بیش از هر زمان دیگری به دیدگاه بازیکنان و ستارگان توجه خواهد کرد یا قرار است این اصل بر سایر مفاهیمی که فوتبال بر اساس آن رشد کرده است، ادامه یابد؟



مجله اخبار فوتبال خارجی

در اسپانیا موضوع کودتای 15 بازیکن تیم ملی زنان علیه سرمربی تیم ملی مطرح شد. آنها با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کردند تا زمانی که شرایط تغییر نکند به تیم ملی نمی روند زیرا این شرایط روحی و شخصی آنها را تحت تاثیر قرار داده است.
سوال مبهم این است که این بازیکنان می گویند نمی خواهند سرمربی این تیم اخراج شود اما منظورشان از تغییر آن اصطلاحات و بازگشت به ثبات روحی برای بازی در تیم ملی چیست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صحبت از انقلاب ها و تحولات عمیق روزهای اخیر در دنیای ورزش و به ویژه دنیای فوتبال است.
یکی از اتفاقات قابل توجه در فرانسه در حال رخ دادن است و این کیلیان امباپه بود که بار دیگر خبر فوتبال این کشور را به خود اختصاص داد.
او به طور جدی می خواهد برای حق پخش تصاویر در تیم ملی پول بیشتری دریافت کند. فدراسیون فوتبال این کشور چاره ای جز مذاکره نداشت و چند روز پیش با آغاز مذاکرات برای اعطای این حق به بازیکنان تیم ملی موافقت کردند.