دو هدف نهایی نقل و انتقالات یونایتد

به نظر می رسد کار نقل و انتقالات منچستر با جذب آنتونی و مارتین دوبراوکا به پایان برسد.

دو هدف نهایی نقل و انتقالات یونایتد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنتونی در حال حاضر در منچستر به سر می برد تا پس از گذراندن تست های پزشکی و صدور ویزای کاری، قرارداد انتقال 100 میلیون یورویی خود از آژاکس به منچستر را نهایی کند. دوبراوکا نیز قرار است به صورت قرضی یک ساله از نیوکاسل به منچستر بپیوندد، اگرچه قرارداد دوبراوکا شامل بند خرید 5 میلیون پوندی است.
تن هاچ در تمام تابستان تلاش می کرد تا شاگرد سابق خود آنتونی را از آژاکس به خدمت بگیرد و در این مدت توانست سران باشگاه را متقاعد کند تا مبلغ هنگفتی را برای جذب این بازیکن 22 ساله خرج کنند. اساسا آژاکس بازیکنان خود را با مبالغ بالایی می فروشد که این اتفاق در مورد لیساندرو مارتینز افتاد و منچستر این بازیکن را به قیمت 57 میلیون پوند از آژاکس خرید.
طی روزهای شنبه و یکشنبه مذاکرات برای جذب آنتونی پیشرفت زیادی داشت، سپس روز دوشنبه این بازیکن برزیلی وارد منچستر شد. سرانجام شامگاه سه شنبه باشگاه منچستر اعلام کرد که با آنتونی به توافق پنج ساله (با امکان تمدید یک ساله) رسیده است.
پس از نمایش ناامیدکننده داوید دخیا در باخت 4-0 این تیم مقابل برنتفورد، تن هاخ تصمیم گرفت دروازه بان دیگری را که آماده افزایش رقابت روی خط دروازه است، اضافه کند. یونایتد در ابتدا قصد داشت کوین تراپ، دروازه بان آینتراخت فرانکفورت را به خدمت بگیرد، اما این دروازه بان ترجیح داد در اینتراخت بماند. در تداوم منچستر، دوبراوکا دروازه بان نیوکاسل را هدف قرار داد که به دلیل حضور نیک پوپ، جایگاه خود را در نیوکاسل از دست داد.
مدافع 33 ساله تیم ملی اسلواکی در این فصل به اولدترافورد قرض داده خواهد شد تا رقیب دخیا در خط دروازه منچستر باشد. او به احتمال زیاد در بازی های گروهی لیگ اروپا که همگی قبل از 3 نوامبر برگزار می شود، بازی خواهد کرد.
با اضافه شدن این دو بازیکن تعداد ورودی های منچستر در این پنجره نقل و انتقالات به عدد 6 می رسد.تاکنون تایرل مالاسیا، کریستین اریکسن، مارتینز و کاسمیرو به شیاطین سرخ پیوسته اند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1841271
سپتامبر 09, 1401 در 00:10
19.1 هزار |

هفتنقطه نظر