دو هندی، دو پنالتی برای رئال در 20 دقیقه (عکس)

رئال مادرید در بازی امشب مقابل سلتیک دو پنالتی در 20 دقیقه ابتدایی بازی داشت و هر دو پنالتی را تبدیل به گل کرد و 2-0 از حریف پیش افتاد.

دو هندی، دو پنالتی برای رئال در 20 دقیقه (عکس)

رئال بازی را طوفانی آغاز کرد و در بیست دقیقه اول دو بار دروازه سلتیک را باز کرد. دو گل که هر دو از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیدند، بنابراین لوکا مودریچ و رودریگو گوس دو پنالتی به ثمر رساندند تا تیم خود 2-0 از حریف پیش بیفتد.

تنها چهارده دقیقه بعد، رئال مادرید یک پنالتی دیگر گرفت. در دقیقه 19 پاس مودریچ پشت مدافعان سلتیک به آسنسیو رسید و وینیسیوس را مقابل دروازه قرار داد اما ضربه او به طرز معجزه آسایی توسط هارت مهار شد. اما با اعتراض بازیکنان رئال، داور به سمت صفحه نمایش کنار زمین رفت تا با کمک VAR صحنه را بررسی کند. در عکس ها مشخص بود که توپ زمانی که دست اوریلی در وضعیتی غیر طبیعی قرار گرفته بود به دست او برخورد کرد. داور نقطه پنالتی را به رودریگو گوس نشان داد تا پشت توپ قرار بگیرد و گل دوم رئال را به ثمر برساند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1851579
نوامبر 11, 1401 @ 9:55 ب.ظ
نمایش 4K |

13نقطه نظر

تنها در 5 دقیقه از بازی، پاس مارکو آسنسیو به رودریگو و ضربه او از زاویه بسته باعث شد تا هارت دروازبان سلتیک واکنش نشان دهد و والورده توپ را به سمت دروازه فرستاد. ضربه والورده از وسط به زمین خورد و به دست یانز بازیکن سلتیک برخورد کرد و داور با سوت به نقطه پنالتی اشاره کرد. لوکا مودریچ پشت توپ ایستاد و اولین گل رئال را در آن بازی به ثمر رساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید که صعود خود از گروه F لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده بود، امشب در ششمین و آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف سلتیک رفت. رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود یعنی سانتیاگو برنابئو از نماینده اسکاتلند استقبال کرد.