دکتر بیژن داور حساس ترین داور بازی حذفی نقش جهان است

این داور که به دلیل تجربیات فراوانش برای قضاوت این دیدار حساس انتخاب شد، در بین هشت داوری که در این فصل از رقابت های لیگ برتر داشت، یک بار برای پرسپولیس در دیدار مقابل هوادار سوت خورده که شاگردان گل محمدی برنده بازی شده اند. نتیجه 3 بر 1
حیدری حالا در شرایطی باید بار دیگر مقابل سپاهان و پرسپولیس سوت بزند که هر دو تیم خاطرات خوبی از قضاوت او در ماه های اخیر دارند اما در بازی پیش رو داستان تغییر می کند و مطمئنا یکی از دو تیم اشک خواهد ریخت. ورزشگاه را ترک خواهد کرد



مجله اخبار فوتبال داخلی

بیژن حیدری از سوی کمیته داوران به عنوان داور دیدار سپاهان و پرسپولیس انتخاب شد.

دکتر بیژن داور حساس ترین داور بازی حذفی نقش جهان است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حساس ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی سومین روز اسفندماه به میزبانی سپاهانی ها در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود. مسابقه ای موسوم به ال کلاسیکو فوتبال ایران که همچنان حساسیت های خاص خود را دارد و با توجه به برگزاری این رقابت ها در جام حذفی اهمیتی دوچندان پیدا کرده است.
حیدری در این فصل دو بار سپاهانی ها را سوت زده است و آخرین قضاوت آن داور در مورد شاگردان مورایس چند هفته پیش در پیروزی یک بر صفر طلایی ها مقابل نساجی در قائم شهر بود. حیدری اولین بازی فصل سپاهان را در تهران مقابل استقلال سوت زد. جایی که اصفهانی ها با دو گل پیروز شدند.

1803014
فصل گذشته دیدار پرسپولیس و سپاهان که در ورزشگاه سیرجانی ها برگزار شد را بیژن حیدری قضاوت کرد. این دیدار با برتری دو بر یک شاگردان محرم نویدکیا سرمربی طلای پوشان اصفهانی به پایان رسید.


سرویس خبر شماره: 1871087
29 فوریه 1401 @ 20:06
6.4K امتیاز خبر|

5نقطه نظر

خداحافظی با سپاهانی ها و پرسپولیسی ها با خاطره ای خوش؛