دکلان رایس، وابسته به منچستریونایتد، آماده است تا مشخص کند که طرفدار انتقال به آرسنال است – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات

مطابق با آینه، آرسنال در موقعیت قطبی برای جذب رایس قرار دارد.

دکلان رایس آماده است تا مشخص کند که تمایل دارد تابستان امسال به آرسنال برود. انتظار می رود که وستهم، ملی پوش انگلیسی خود را در صورتی که یک باشگاه لیگ قهرمانان با ارزش 100 میلیون پوندی خود برابری کند، بفروشد.

در اوایل این ماه، The Peoples Person گزارشی را پوشش داد که در آن توضیح داده شد که توپچی ها در حال آماده سازی یک پیشنهاد بزرگ به ارزش 85 میلیون پوند برای خرید رایس هستند.

باشگاه شمال لندن همچنین از طرفداران مویسس کایسدو از برایتون، بازیکن دیگری که با یونایتد پیوند خورده است، است.



برنامه فینال جام حذفی را تصور کنید، اما 100٪ آنلاین!

تنها با چند کلیک می‌توانید نسخه ویژه فینال جام حذفی مجله United Matchday را دقیقاً در اینجا در دستگاه خود بخوانید. همه آخرین اخبار، ملاقات با تیم ها، پیش نمایش تاکتیکی، نظر، بحث، اخبار انتقال، مسابقه و خیلی بیشتر! همین حالا مال خود را فقط با 3 پوند/3.75 دلار دریافت کنید و
در مورد همه چیز با رنگ قرمز آگاه باشید!


https://thepeoplesperson.com/2023/05/26/manchester-united-linked-declan-rice-is-ready-to-make-it-clear-he-favours-an-arsenal-move-264556/ منبع:

همچنین علاقه ای از خارج به توماس پارتی وجود دارد.

آرسنال رایس رایس هدف شماره 1 نقل و انتقالات خود قرار داده است، اما می داند که اگر منچستریونایتد یا سایر رقبای لیگ برتر نیز برای جذب هافبک 24 ساله وارد شوند، رقابت وجود دارد.

با توجه به اینکه گرانیت ژاکا به احتمال زیاد به بایرلورکوزن تغییر می کند، میکل آرتتا رایس را جایگزینی ایده آل برای این ملی پوش سوئیسی می داند.

رایس به طور قطع ورزشگاه لندن را ترک خواهد کرد – دیوید مویس نیز همین موضوع را تایید کرده است، اگرچه او ابراز امیدواری کرده است که رایس تغییر کند و تصمیم بگیرد در وستهام بماند.

دیروز، اسکای اسپورت گزارش داد که اریک تن هاگ مشتاق است رایس را در بالای کوه میسون و هری کین در یک حرکت سه گانه باورنکردنی در انگلستان به خدمت بگیرد.


بر اساس گزارشی جدید، دکلان رایس، کاپیتان وستهام و هدف منچستریونایتد، آماده است اعتراف کند که ترجیح می دهد به آرسنال برود تا دیگر تصمیمات احتمالی نقل و انتقالات.

در کنار یونایتد، آرسنال نیز از طرفداران رایس است.

اما آرسنال در حال حاضر مقدار زیادی کار کرده است تا مطمئن شود که این قرارداد در تابستان امسال به عنوان بخشی از تغییر در ترکیب انجام می شود.

طبق گزارش The Mirror، آرسنال برای به خدمت گرفتن رایس آسان نخواهد بود – ملی پوش انگلیسی یک دارایی بسیار ارزشمند است و چالش های مهمی در مذاکرات با وستهم باید برطرف شود.