دیدار اضطراری رونالدو و تانهاچ در کارینگتون

رونالدو تا کنون از 12 بازی یونایتد در لیگ برتر تنها 2 بازی را شروع کرده است. در لیگ برتر، تنهاچ معمولا استفاده از مارکوس رشفورد را در خط حمله تیمش به کریستیانو رونالدو ترجیح می دهد. رونالدو 12 بار در رقابت های مختلف با پیراهن یونایتد به میدان رفته و تنها دو گل به ثمر رسانده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1849147
28 مه 1401 ساعت 16:14 |
35.1 هزار |

26نقطه نظر

رونالدو شب گذشته در جشن رختکن بازیکنان یونایتد حضور نداشت و پیش از آن نیز اولدترافورد را ترک کرده بود. رونالدو زمین را ترک کرد و وارد تونل ورزشگاه شد زیرا تنهاچ سه تعویض از 5 تعویض مجاز را انجام داده بود و روی کاغذ می توانست نوبت به ستاره پرتغالی برسد.

کریستیانو رونالدو پس از جنجالی که در بازی یونایتد مقابل تاتنهام ایجاد کرد، لحظاتی پیش وارد تمرین منچستریونایتد شد تا در دیداری مهم با تنهاخ شرکت کند.

دیدار اضطراری رونالدو و تانهاچ در کارینگتون

تنهاچ پس از بازی دیشب در پاسخ به خبرنگارانی که در مورد انتقال رونالدو پرسیده بودند، گفت:” اهمیتی نمی دهم. ما می خواهیم روی تیم تمرکز کنیم و امشب عملکرد درخشان یازده بازیکن را دیدیم. امشب به خاطر این پیروزی جشن می گیریم و ما فردا به بقیه رسیدگی خواهد کرد.”

رونالدو از اینکه در جریان بازی روی نیمکت نشست و از او استفاده نشد عصبانی بود. اما تصمیم او انتقادات زیادی را برانگیخت و حتی خیلی ها خواستار اخراج او شدند. در حالی که شایعه شده بود اریک تاناخ امروز بعدازظهر با رونالدو جلسه ای برگزار خواهد کرد تا به اتفاقات شب گذشته رسیدگی کند، لحظاتی پیش خبری از انگلیس مبنی بر ورود کریستیانو به مجموعه تمرینی این باشگاه یعنی کارینگتون منتشر شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که منچستریونایتد شب گذشته در اولدترافورد موفق شد تاتنهام را 2-0 شکست دهد، کریستیانو رونالدو با عصبانیت نیمکت تیمش را قبل از سوت پایان ترک کرد و به داخل تونل ورزشگاه رفت تا جنجال بزرگی را به راه بیندازد.