دیدار سرنوشت ساز استقلال برای جذب بمب نقل و انتقالات/ شاید فتح الله زاده بازیکن خارجی را محروم کند.

در این شرایط امروز باید جلسه کمیته انضباطی در خصوص وضعیت کاوه رضایی برگزار شود. اگر امروز کمیته انضباطی تصمیم خود را به سود رضایی بدهد، او بازیکن آزاد خواهد بود و می تواند به هر تیمی بپیوندد.

اما ممکن است اگر کاوه رضایی از نظر کمیته انضباطی بازیکن آزاد محسوب شود، استقلالی ها این بازیکن خارجی را محروم کنند. فتح الله زاده اعلام کرد که اگر کمیته انضباطی به کاوه رای داد باید با ساپینتو صحبت کند و ببیند نظر او چیست اما مسئله اصلی این است که اگر جای خالی استقلال توسط کاوه پر شود دیگر نمی توانند بازیکن خارجی به خدمت بگیرند.

مسئولان تراکتورسازی مدعی هستند کاوه رضایی تا پایان فصل با آنها قرارداد داشته و نتوانسته آن را لغو کند. این در حالی است که مدیریت سابق استقلال با کاوه رضایی قرارداد عجیبی امضا کرد که به گفته علی فتح الله زاده مدیرعامل فعلی در نیم فصل 30 میلیارد تومان به او پیشنهاد داد و به استقلال بازگشت!

از طرفی بحث بازگشتش به استقلال مطرح است. کاوه رضایی با وجود اینکه بازیکن آزاد محسوب می شود اما مبارزات خودش را دارد. استقلال در آخرین روز نقل و انتقالات سیاوش یزدانی را برای جذب بازیکن خارجی از لیست خود حذف کرد. استقلالی ها تنها یک جای خالی در لیست خود دارند که علی فتح الله زاده می گوید آن را به یک بازیکن خارجی واگذار کرده است.

باید منتظر ماند و دید که وضعیت کاوه رضایی چگونه خواهد بود و این مهاجم باتجربه فوتبال خود را در کدام تیم ادامه خواهد داد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ماجرای کاوه رضایی با دو باشگاه استقلال و تراکتور پیچیده است. مهاجم با سابقه فوتبال ایران در آخرین روز نقل و انتقالات قراردادش را با تراکتورسازی فسخ کرد و حالا منتظر رای کمیته انضباطی است.