دیدار سرنوشت ساز تاج و کاشانی اتفاق نیفتاد

در حالی که نزدیک به 8 ماه تا آغاز رقابت های آسیایی و راهیابی به المپیک قطر باقی مانده، تیم امید همچنان فاقد سرمربی است و تنها گزینه های تایید نشده ای برای این کار به گوش می رسد. سوالی که بعد از انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان یکی از دغدغه های اصلی فدراسیون و کمیته ملی المپیک خواهد بود.

1758530

در همین راستا قرار بود روز گذشته (یکشنبه) دومین دیدار مهدی تاج و حبیب کاشانی برگزار شود و در نهایت حکم رسمی سرمربی تیم المپیک صادر شد. همچنین باید برای انجام کارهای مقدماتی برنامه ریزی شود اما با توجه به برگزاری جلسات دیگر در فدراسیون و آشفتگی دو طرف این جلسه برگزار نشد و به روزهای بعد موکول شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته گذشته اولین دیدار مهدی تاج، حبیب کاشانی و روسای کمیته ملی المپیک برگزار شد و محور اصلی بحث ها بر روی ساختار تیم امید ایران بود.

این نکته زمانی اهمیت پیدا می کند که وزیر بر نظارت مستمر خود تاکید کرده و اخیرا نایب رئیس فدراسیون فوتبال را به عنوان مشاور انتخاب کرده است و باید دید جمله ای که بیان کرد پاسخی به قوه مجریه نبوده است یا واقعا سیاست اتحادیه فوتبال؛ ابتدا انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان و سپس انتخاب سرمربی تیم امید با هماهنگی های انجام شده.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در حالی که قرار بود روز یکشنبه دومین دیدار مهدی تاج و حبیب کاشانی برگزار شود، این دیدار به دلایلی لغو شد.

دیدار سرنوشت ساز تاج و کاشانی اتفاق نیفتاد

چند شب پیش حمید سجادی وزیر ورزش با حضور در رادیو از شکایت خود برای انتخاب سرمربی تیم ملی و تیم امید خبر داد. اما در این گفتگو به نکته مهمی اشاره کرد؛ سجادی گفت: در همه جای دنیا رسم بر این است که ابتدا سرمربی تیم ملی انتخاب شود و سپس پس از هماهنگی سرمربی تیم امید مشخص شود.

موردی که مهدی تاج چند روز بعد آن را برجسته کرد و گفت در چند روز آینده تصمیم به مدیریت کاشانی در تیم المپیک خواهد گرفت و با هم به دنبال ایجاد ساختار بعدی و انتخاب های بعدی خواهند بود.


سرویس خبر شماره: 1866289
03 فوریه 1401 در 08:38
572

0نقطه نظر

گفتگوی تاج و کاشانی شاید زمانی دیگر