دیدار سرنوشت ساز تیم ملی؛ تغییر در راه است

در پی این رایزنی ها، این جلسه اخیرا در وزارت ورزش برگزار شد.

طبق پیگیری های انجام شده در ابتدای جلسه، تمامی بحث ها پیرامون آسیب شناسی و نیازهای فدراسیون از نظر حمایت استاندارد از تیم ملی بود و حتی سید میرشاد مجدی، رئیس فدراسیون فوتبال نیز در این خصوص نکات مهمی را مطرح کرد. مشکلات جدی اقتصادی فدراسیون را به دلیل عدم درخواست از سوی فیفا مطرح کرد و تاکید کرد: وزارت ورزش و دولت باید هر چه سریعتر منابع مالی لازم را برای حضور تیم ملی در جام جهانی و برگزاری جام جهانی فراهم کنند. بازی های دوستانه تا مشکلات گذشته تکرار نشود و برنامه های فدراسیون برای دو بازی دوستانه مهم در فیفادی بعدی به بن بست نرسد.

روز یکشنبه هفته جاری فهرستی از چند تن از پیشکسوتان فوتبال و اعضای کمیته فنی طبق دعوتنامه به دفتر محمد پولادگر معاون وزیر ورزش تحویل داده می شود.

اگر سوالی دارید موضوع اجماع از چه جهت به تیم ملی برای تغییر کادرفنی کمک می کند باید بدانید یکی از چهره های معروفی که در کارنامه خود قهرمان لیگ برتر شد، اولین فردی است که به لزوم تغییر کادرفنی تیم ملی برای جام جهانی اشاره کرد و روند جلسه را تغییر داد تا در این باره صحبت کند. مسئله.
این سرمربی که مدتی است در لیگ برتر همبازی ندارد، انتقادات جدی به عملکرد اسکوچیچ داشت و معتقد بود که اسکوچیچ تجربه و مهارت لازم برای بیرون بردن تیم بحران در دیدار با تیم های بزرگ را ندارد. . و برای ایران در جام جهانی مشکل ساز خواهد شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مسئولان وزارت ورزش با مذاکره با سران فدراسیون فوتبال با برگزاری نشست همفکری با حضور تعدادی از پیشکسوتان فوتبال برای حمایت از تیم ملی موافقت کردند. آمادگی لازم برای حضور قدرتمند در جام جهانی. پایان نتیجه این دیدار تنها فشار برای تغییر نیمکت تیم ملی بود.

حرف آخر این است در راس فدراسیون فوتبال برخی از اعضا صددرصد موافق تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هستند و پیش از این نیز به صورت رسمی این دیدگاه را اعلام کرده بودند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بد نیست بدانید نظر اکثریت حاضران در جلسه شروع همکاری با مربی ایرانی و استخدام مربی با نام مربی خارجی بود و توافق نهایی حاصل نشد. یک مربی خاص داخلی یا خارجی را به خدمت بگیرید و البته نکته اصلی و مهم نتیجه جلسه و بحث است.بیشتر مردم درباره پایان همکاری با اسکوچیچ صحبت کردند.


سرویس خبر شماره: 1832541
Jul 16, 1401 @ 9:58 ب.ظ
5.9 هزار |

5نقطه نظر

حریفان سرمربی صف آرایی کردند!

در این دیدار تعدادی از پیشکسوتان به بیان نظرات خود در خصوص اهمیت حمایت دولت و وزارت ورزش از تیم ملی پرداختند.

البته رئیس فدراسیون در هفته های اخیر جلسات جداگانه دیگری با مسئولان وزارت ورزش و دولت و حتی مجلس برای دریافت منابع مالی داشته است.

بلافاصله پس از صحبت های این فرد، تعدادی دیگر از افراد حاضر در جلسه نیز درباره لزوم استفاده تیم ملی از مربی دیگر در جام جهانی صحبت کردند و به این ترتیب حتی شرایط فسخ قرارداد با اسکوچیچ و … نیازهای مالی فدراسیون برای جذب مربی جدید هم مطرح است!

در چنین شرایط پیچیده ای، فدراسیون که بارها اعلام کرده است قصد ندارد همکاری خود را با اسکوچیچ پایان دهد، با این واقعیت نیز مواجه شد که تکذیبیه ها در مورد اخراج اسکوچیچ کمکی به جمع آوری حواشی و با توجه به این موضوع نکرد. فشارهای خارجی برای تغییر از نظر اقتصادی، ممکن است فدراسیون مجبور شود تصمیمات دیگری در مورد نیمکت تیم ملی بگیرد و مسئولان فوتبال ممکن است مجبور شوند در ازای کمک های میلیون دلاری به پیشنهاد تغییر اسکوچیچ پاسخ مثبت دهند.

در راستای همین حمایت است که مقدمات برگزاری نشست همفکری در دفتر معاونت قهرمانی ورزش وزارت ورزش توسط روسای ورزش و فوتبال فراهم شده است.

وزارت ورزش مدت‌ها پیش قول حمایت از تیم ملی برای جام جهانی را داده بود و حتی گاهی به بازیکنان و مربیان پاداش پرداخت می‌کرد.

جلسه حمایت از تیم ملی فوتبال به یکباره با موضوعی کاملا متفاوت جلسه به پایان رسید.