دیدار مالک چلسی با خانواده تیم پدیده بارسا

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ستاره جوان بارسلونا از زمان انتقال به تیم بزرگسالان این باشگاه عملکردهای باورنکردنی داشته و یکی از مهره های اصلی تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2022 بود، اگرچه مورد توجه چندین باشگاه بزرگ قرار گرفت. از جمله چلسی


سرویس خبر شماره: 1920662
آوریل 23, 1402 در 22:52
نمایش 4K |

0نقطه نظر

طرح انتقال گاوها به استمفورد بریج جدی است

با وجود اینکه باشگاه بارسلونا قرارداد گاوی را تا سال 2026 تمدید کرده بود، اما با فسخ این قرارداد توسط لالیگا، این ستاره جوان می تواند در پایان تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد کاتالونیا را ترک کند.

1851564

گاوی در حال حاضر دوباره به عنوان بازیکن آکادمی بارسلونا برای تیم بزرگسالان این باشگاه بازی می کند و به گفته رسانه های انگلیسی، تاد بولی در تلاش است تا او را به عنوان بازیکن آزاد به استمفوردبریج بیاورد.

با این حال بارسلونا امیدوار است با گاوی قرارداد جدیدی امضا کند. باشگاه تنها در صورتی می تواند این کار را انجام دهد که بخش قابل توجهی از حقوق او را کاهش دهد که غیرممکن به نظر می رسد. در چنین شرایطی باشگاه چلسی که می تواند پیشنهاد مالی بسیار بالاتری را به گاوی ارائه دهد، شانس بیشتری برای جذب او دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تاد بولی، مالک آبی ها، پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه چلسی در تابستان امسال به صورت رایگان با گاوی به خدمت گرفته است، با والدین این بازیکن دیدار خواهد کرد.

دیدار مالک چلسی با خانواده تیم پدیده بارسا

بر اساس گزارش های اخیر، باشگاه چلسی مذاکراتی با ایجنت گاوی داشته و حالا تاد بولی قصد دارد با والدین این بازیکن برای جذب او دیدار کند. مالک باشگاه چلسی طی این دیدار به خانواده این ستاره 18 ساله تمایل باشگاه چلسی برای انتقال گاوی و تبدیل او به یکی از مهره های باشگاه را اعلام خواهد کرد.

1851565