دیناموزاگرب به لیگ قهرمانان اروپا نزدیک می شود

یاران محرمی که هفته گذشته در دیدار رفت مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ماکسیمیر زاگرب مقابل اسکوپیه مقدونیه به تساوی 2 بر 2 دست یافت، توانست در بازی برگشت پیروز شود و به دور پایانی صعود کند.

ملی پوش ایرانی دیناموزاگرب در جریان پیروزی تیمش مقابل اسکوپیه برای مدت کوتاهی در زمین حضور داشت.

صادق محرمی، ملی پوش ایرانی دیناموزاگرب که در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر کرواسی یک بازی منظم و یک حضور به عنوان بازیکن تعویضی انجام داد و در بازی رفت مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت، وارد میدان شد. بازی مقابل اسکوپیه مقدونیه از دقیقه 90 + 3 به زمین افتاد


سرویس خبر شماره: 1835470
05 مرداد 1401 در 02:02 |
1K |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال دیناموزاگرب در یکی از دیدارهای دور دوم مقدماتی فصل 2022-2023 لیگ قهرمانان اروپا، اگرچه برخلاف دو دیدار اخیر خود صادق را ندید. محرمی در ترکیب و در ترکیب بازیکنان ذخیره از ساعت 23 الی 30 سه شنبه شب در ورزشگاه ملی به مصاف اسکوپیه مقدونیه رفت.

یاران محرمی سه شنبه شب هفته آینده در دیدار رفت مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لودوگورتس بلغارستان می رود و میهمان آن تیم خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم فوتبال دیناموزاگرب با گل دقیقه 47 آرین آدمی توانست در دیدار رفت خارج از خانه مقابل اسکوپیه مقدونیه با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد و به مرحله نهایی رقابت های مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.