دین هندرسون دروازه بان منچستریونایتد پذیرفت که دوران حرفه ای او در اولدترافورد به پایان رسیده است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

هندرسون همچنین اعتراف کرد که قبل از مذاکره با اریک تن هاگ، آنجا را ترک کرده است، زیرا نمی‌خواسته هلندی را متقاعد کند که بماند.

به خوبی ممکن است در این مورد جدایی از راه ها ضروری باشد. از آنجایی که دخیا در حال مذاکره بر سر یک قرارداد جدید است که او را برای مدت بیشتری در اولدترافورد نگه می دارد و یونایتد فعالانه به دنبال دروازه بان دیگری می گردد، هندرسون برای تثبیت خود در تیم تن هاگ با نبرد سختی روبرو می شود.

اورورک فاش می کند: “دروازه بان قرضی ناتینگهام فارست پذیرفته است که بازگشت به منچستریونایتد در حال حاضر بسیار بعید است و این بازیکن 26 ساله برای انتقال دائمی در این تابستان تلاش می کند.

در آگوست 2022، هندرسون گفت که رفتار یونایتد با او “جنایت آمیز” است و او احساس می کند که باشگاه به او “دروغ گفته است”.


دین هندرسون، دروازه بان ناتینگهام فارست که در حال حاضر به صورت قرضی از منچستریونایتد بازی می کند، با این واقعیت کنار آمده است که آینده واقع بینانه ای در تئاتر رویاها ندارد.

هندرسون که مایل به نواختن کمانچه دوم نیست، باشگاه جدیدی می‌خواهد که بتواند دقایق منظمی را در تیم اصلی به او بدهد تا بتواند به زور به ترکیب انگلیس بازگردد.

این گزارش از گزارش قبلی همان نشریه حمایت می کند که گفته بود دوران حرفه ای هندرسون در اولدترافورد به پایان رسیده است.

او گفت Talksport او مطمئن بود که داوید دخیا را به عنوان شماره یک تیم غصب خواهد کرد، اما این هرگز محقق نشد.

از زمانی که کیلور ناواس، بازیکن سابق تیم پاری سن ژرمن در ژانویه به فارست پیوست، هندرسون در درجه اول به دروازه بان دوم تنزل پیدا کرد و برنده سه بار لیگ قهرمانان اروپا بهترین گزینه است.

این مطابق است پیت اورورک از Football Insider، که گزارش می دهد که مرد انگلیسی اکنون به طور قطع به دنبال خروج دائمی از یونایتد است.

او یکی از بازیکنانی است که یونایتد از فروش او می تواند پولی به دست بیاورد که می تواند به جبه نقل و انتقالات اضافه شود. طغیان های عمومی او نیز به هدف او کمک نمی کند.


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/03/27/man-united-goalkeeper-dean-henderson-has-accepted-that-his-old-trafford-career-is-over-261797/ منبع:

همچنین ناامید کننده است، زیرا تابستان گذشته وام های بسیار خوبی را به همین دلیل رد کردم و آنها من را رها نکردند. نشستن اونجا و هدر دادن 12 ماه واقعا جرمه در سن من. داشتم دود می‌کردم.»

استیو کوپرز فارست همچنین می خواهد دوره تصدی فارغ التحصیل آکادمی یونایتد در سیتی گراوند را پس از پایان فصل جاری تمدید کند، اما شانس آنها به این بستگی دارد که آیا بیدار بمانند و افت را شکست دهند.

هندرسون قبلاً از افشای نارضایتی خود از نحوه برخورد یونایتد با او در زمان هدایت اوله گونار سولسشر ابایی نداشت.

چلسی و تاتنهام هاتسپر پیشتاز تیم های انگلیسی هستند که مشتاق خدمات هندرسون هستند.