دیوار ناواس پس از اسکان 30 اوکراینی

چهره شماره یک مسابقات صبح امروز کسی نبود جز کیلور ناواس که به عنوان یک فوق ستاره کشورش ظاهر شد تا چند روز دیگر دوباره در توییتر حضور داشته باشد. همین چند روز پیش، خبر اسکان مجدد 30 پناهجوی اوکراینی توسط ناواس در خانه شخصی اش، او را به چهره ای خبرساز تبدیل کرد. ستاره پاری سن ژرمن در اقدامی انسان دوستانه میزبان این افراد بود و مورد استقبال جهانیان قرار گرفت.

دروازه بان 35 ساله کاستاریکایی صبح امروز به عنوان یک فوق ستاره برای کشورش ظاهر شد تا چند روز دیگر دوباره در توییتر حضور داشته باشد.

مقایسه ناواس با دیوار در بازی با آمریکا یکی از پرتکرارترین توییت های بعد از بازی صبح امروز بود که با برتری 2-0 کاستاریکا به پایان رسید.

شرایط کاملاً متفاوت دو دروازه بان پاریسی که رقابت سختی برای حضور در ترکیب اصلی دارند، بسیاری را به این فکر واداشته است که چرا با وجود دروازه‌بانی مانند ناواس، سران باشگاه این همه پول برای خرید دوناروما خرج کرده‌اند. نور پس از یورو نداشت. البته می بینیم که دروازه بان باتجربه پاریسی گل بدی به هم تیمی 23 ساله خود مقابل مقدونیه شمالی زد و همین گل برای پایان کار ایتالیا کافی بود و در مواقع حساس به گالری آموزش داد. چیزی که مدافع جوان ایتالیایی باید کم کم یاد بگیرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ناواس برلیانس در زمانی که دوناروما رقیب باشگاهی به دلیل عملکرد پرنوسان او در تیم ملی و ناکامی ایتالیا در راهیابی به جام جهانی تحت فشار شدیدی قرار دارد، بار دیگر او را در توئیتی نوشت تا نقش یک فوق ستاره را برای مردم کشورش به عهده بگیرد. دروازه بان 35 ساله پاری سن ژرمن که در بازی های گذشته نقش انکارناپذیری در موفقیت تیم ملی کشورش داشته است، امیدوار است سال های پایانی فوتبال خود را به بهترین شکل ممکن سپری کند.

او امروز در بازی تیم ملی خود مقابل آمریکا که در ورزشگاه بین المللی کاستاریکا برگزار شد خوش درخشید. او با سیوهای خود انگشتش را در دهان همه گذاشت و در شب پیروزی تیمش کلین شیت مهمی را به ثمر رساند. آمریکا که می خواست با لیدر به قطر برود با دیوار محکمی به نام ناواس روبرو شد که هر توپی را که به دروازه اش می رسید عقب نگه می داشت. عملکرد دروازه بان کاستاریکایی باعث دردسر زیادی برای آمریکایی ها شد زیرا آنها انتظار نداشتند در هر دقیقه از بازی چنین درخششی ثابت و بدون خطا داشته باشند.


سرویس خبر شماره: 1817426 |
11 جولای 1401 ساعت 13:03 |
5,922 |

0نظرات

ناواس به دوناروما یک درس گالری داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرونده بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 در کونکاکاف صبح امروز بسته شد. تیم‌های کانادا، مکزیک و ایالات متحده سه سهمیه مستقیم در قطر کسب کردند و کاستاریکا به پلی آف راه یافتند. جایی که او برای راهیابی به جام جهانی باید با قهرمان اقیانوسیه دیدار کند.