دیوگو جوتا فاش کرد که قیاس “سس کچاپ” رونالدو او را از خشکسالی گل عبور داد – لیورپول

“چیزها می توانند خیلی سریع تغییر کنند.”

روز دوشنبه، جوتا منعکس کرد: “این یکی از جملاتی بود که رونالدو گفت و واقعاً در تمام این سال ها در ذهن من ماندگار شد.

“مثل سس کچاپ است، وقتی کمی بیرون می آید، همه چیز بیرون می آید.”

رونالدو: همانطور که یک اسطوره فوتبال زمانی به من گفت، گل ها مانند سس کچاپ هستند به خبرنگاران گفت در سال 2010.

“بعضی وقت ها، هر چقدر تلاش کنی، بیرون نمی آیند، و وقتی می آیند، خیلی ها هم زمان می آیند.”

لیدز، انگلستان - دوشنبه، 17 آوریل 2023: دیوگو جوتا (L) لیورپول پس از به ثمر رساندن گل پنجم در جریان بازی لیگ برتر انگلستان بین لیدز یونایتد اف سی و لیورپول اف سی در الند رود، با هم تیمی هایش جشن می گیرد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

در ماه اکتبر، داروین نونز از همان قیاس استفاده کرد که در شروع سخت خود در لیورپول، پنج بازی بدون گل را پشت سر گذاشت.

نونز در هفت بازی بعدی خود 5 گل به ثمر رساند و رکورد اروگوئه ای در اولین فصل حضورش در لیورپول اکنون 15 گل و 4 پاس گل در 37 بازی بوده است.

لیدز، انگلستان - دوشنبه، 17 آوریل 2023: یورگن کلوپ (L) سرمربی لیورپول (L) با داروین نونیز پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین لیدز یونایتد اف سی و لیورپول در الند رود جشن می گیرد.  لیورپول 6-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این به وضوح برای شماره 20 که 34 بار در 72 بازی خود قبل از آن دوره خشک گلزنی کرد، آرامش بخش بود، و امیدواریم که او اکنون بتواند به بازی ادامه دهد.

من فکر می کنم فوتبال غیرقابل پیش بینی است و این چیزهایی است که ما در این بازی فوتبال دوست داریم.

دیوگو جوتا 32 بازی و 372 روز را بدون گلزنی برای لیورپول پشت سر گذاشت و جمله ای از کریستیانو رونالدو را فاش کرد که «به او چسبیده بود».

جوتا سرانجام دوشنبه شب به خشکسالی گل ناامید کننده پایان داد زیرا او دو ضربه را در کوبیدن 6-1 قرمزها به لیدز زد و همچنین در اولین گل محمد صلاح قرار گرفت.

دو گل جوتا در الند رود او را بالاتر از برونو فرناندز به عنوان دومین گلزن برتر پرتغالی در تاریخ لیگ برتر رساند.

نونز در آن زمان گفت: “هدف خواهد آمد.”

42 گل او برای ولوز و لیورپول تنها رونالدو (103 گل) را پشت سر گذاشت که موفقیت او با منچستریونایتد شکستن رکورد دشواری را به ثبت رساند.

هنوز تنها 26 سال دارد و نشان می دهد که قبل از خشکسالی در پیدا کردن دروازه اش مهارت دارد، مطمئناً این شانس وجود دارد که اگر اکنون دوباره فرم پیدا کند، جوتا حداقل بتواند هموطن خود را نزدیک به دوش بکشد.

یورگن کلوپ اکنون با وظیفه حسادت آمیز قرار دادن جوتا، نونز، صلاح، کودی گاکپو و لوئیس دیاز به طور منظم در کنار روبرتو فیرمینو روبروست.

https://www.thisisanfield.com/2023/04/diogo-jota-reveals-ronaldo-ketchup-analogy-got-him-through-goal-drought/ منبع:

حداقل این اعتقاد اوست، زیرا جوتا پس از بازی به اسکای اسپورت گفت که قیاس رونالدو با پایان دادن به دوره 16 ماهه بدون گل برای پرتغال انگیزه اوست.