دیوگو دالوت از منچستریونایتد کریستیانو رونالدو را در حین انجام وظیفه ملی به تمسخر می گیرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

دیوگو دالوت، مدافع منچستریونایتد با طنز به اظهارات کریستیانو رونالدو در مورد علاقه نسل جوان به فناوری پاسخ داد.

این تعامل در حالی صورت گرفت که هر دو بازیکن در حال انجام وظایف بین المللی با پرتغال بودند.

کریستیانو رونالدو که در حال حاضر برای تیم النصر در لیگ برتر عربستان بازی می کند، در نوامبر 2022، در یک مصاحبه افشاگرانه با پیر مورگان، نگرانی های خود را در مورد نسل جوان فوتبالیست ها بیان کرد.

این مهاجم نمادین در طول این مصاحبه از منچستریونایتد و سرمربی آن اریک تن هاگ و سایر موضوعات انتقاد کرد. بخش قابل توجهی از مصاحبه به ناامیدی رونالدو از بازیکنان جوان‌تر اختصاص داشت، بازیکنانی که احساس می‌کرد بیش از حد در گوشی‌هایشان غرق شده‌اند.

او در مورد “گرسنگی” متفاوت آنها اظهار نظر کرد و گفت که آنها کارها را آسان تر می کنند و اغلب با فناوری های جدید حواسشان پرت می شود.

رونالدو توضیح داد: «منظورم فقط چند تیم در منچستریونایتد نیست، بلکه همه تیم‌ها در تمام لیگ‌های دنیا، جوانان هم نسل من نیستند. اما شما نمی توانید آنها را سرزنش کنید، زیرا این بخشی از زندگی و نسل جدید است، فناوری های جدید که آنها را منحرف می کند.

با این حال، دیوگو دالوت که 14 سال از رونالدو کوچکتر است، از فرصت استفاده کرد و به شوخی با ادعای رونالدو مقابله کرد.

دالوت در اینستاگرام استوری را به اشتراک گذاشت که در آن در کنار رونالدو نشسته بود که در گوشی او غرق شده بود. کپشن نوشته بود: «این نسل جدید همیشه با تلفن همراه است»، با برچسب زدن به مهاجم افسانه‌ای، در نتیجه طنز را برجسته می‌کند.

در اخبار دیگر، در تعطیلات بین المللی اکتبر، پرتغال قرار است در مسابقات مقدماتی یورو 2024 متوالی به مصاف اسلواکی و بوسنی و هرزگوین برود.

در حال حاضر تیم پرتغالی به رهبری رونالدو در فرم فوق العاده ای قرار دارد و در تمام بازی های مقدماتی گروه J خود پیروز شده است. آنها 24 گل را بدون دریافت هیچ گلی به ثمر رسانده اند.

علاوه بر این، گمانه زنی هایی وجود دارد که یورو 2024 ممکن است آخرین حضور بین المللی مهم رونالدو نباشد. گزارش های اخیر حاکی از آن است که کاپیتان پرتغالی به جام جهانی 2026 چشم دوخته است.

اگر رونالدو در 41 سالگی در این مسابقات شرکت کند، اولین بازیکنی خواهد بود که در 6 تورنمنت جام جهانی حضور دارد.

https://thepeoplesperson.com/2023/10/13/manchester-uniteds-diogo-dalot-mocks-cristiano-ronaldo-while-on-international-duty-270733/ منبع: