دیپل: هرکی با من مشکل داشت برو جهنم!

دپل در هر هفت بازی آرژانتین در قطر بازیکن ثابت آلبی سلسته بود و نقش مهمی در اتصال خط میانی و حمله داشت. هافبک اتلتیکو مادرید به طور میانگین در هر بازی بیش از چهار دوئل پیروز شده است که نشان می دهد او چقدر جنگنده بوده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

حالا که جام جهانی با بهترین نتیجه ممکن برای دپل و دوستانش به پایان رسیده است و شب گذشته بازیکنان آلبی سلسته با استقبال تاریخی مردم آرژانتین به کشورشان بازگشتند، دپل فرصت تسویه حساب با مخالفانش را پیدا کرد.

دیپل در لایو اینستاگرام دوست و هم تیمی خود نیکلاس اوتامندی، شدیدترین موضع را در برابر کسانی که از او انتقاد کرده بودند اتخاذ کرد. دیپل به دوربین گفت: «هرکسی که به من شک کند به جهنم می رود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رودریگو دپل، هافبک آرژانتینی اتلتیکو مادرید در جام جهانی قطر عملکرد درخشانی برای آلبی سلسته به نمایش گذاشت تا به یکی از ستاره های محبوب این تیم در دوران حرفه ای کشورش تبدیل شود. تیمی که شب گذشته با جام قهرمانی به آرژانتین بازگشت.


سرویس خبر شماره: 1860384
29 دسامبر 1401 در 07:19 ب.ظ
51.6 هزار امتیاز خبر|

11نقطه نظر

رودریگو دپل، ستاره آرژانتینی که با آلبی سلسته به کشورش بازگشته است، در یک گفتگوی جنجالی با مخالفان خود کنار آمده است.

دیپل: هرکی با من مشکل داشت برو جهنم!

اما دیپل پس از باخت 2-1 دانشجویان اسکالونی مقابل عربستان سعودی به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. با این حال دیپل از همان بازی بعدی عملکرد فوق العاده ای داشت و تا پایان جام جهانی و قهرمانی آلبی سلسته یکی از هافبک های ثابت تیم ملی کشورش بود.