دیگر این کلمه را در مورد تیم ملی به کار نبرید / دروازه بان های پرسپولیس واقعاً خوش می گذرانند

رفیعی درباره ماندن اسکوچیچ و شایعات پیرامون تیم ملی از جمله حضور دو تیم در بین بازیکنان گفت: به نظر من دو تیم نیست. امیدوارم شما دوستان عزیز فوتبالی از این کلمه استفاده نکنید. حرف دو دستی و حاشیه ها را کم کنیم. این انرژی مثبت از شما به سمت تیم ملی می آید. هر کلمه و هر حمله ای باعث دردسر می شود. مطمئنم دو دستی نبود. اگر حتی یک اختلاف کوچک وجود داشت همه چیز حل می شد. قطعاً این وظیفه فدراسیون است که در مورد آقای اسکوچیچ تصمیم بگیرد که انجام شده است. هر اتفاقی برای تیم ملی بیفتد اتفاق خوبی است. همه دوست دارند همه چیز خوب پیش برود و انرژی خوبی برای موفقیت در جام جهانی بدهد.

هافبک پرسپولیس درباره کادر فنی جدید این تیم گفت: مربی دروازه بان و بدنساز ما خارجی هستند. من درک می کنم که دروازه بان های ما خوب و با لذت کار می کنند. بیرانوند از مربی دروازه بان های کشورمان تمجید کرد. پپه در بدنسازی نیز خوب عمل می کند.

رفیعی درباره اظهارات رئیس جمهور در خصوص حمایت همه جانبه از تیم ملی گفت: انشالله این اتفاق می افتد. خیلی خوب.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سروش رفیعی در حاشیه تمرین پرسپولیس گفت: فکر می کنم دو هفته خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان جدیدی داریم. ما در ابتدای تمرین هستیم و با کیفیت شروع کردیم. همه بازیکنان و کادرفنی از تمرینات راضی هستند. کارهای زیادی برای انجام دادن داریم، اما همه چیز خوب پیش رفت.