دیگر هیچ تیم مفیدی مقابل ایران بازی نمی کند / آمادگی کانادا برای این دیدار از ابتدا بد بود / جام جهانی مسابقات تدارکاتی ما برای جام ملت ها!

از اتفاقات آبادان و ریزش ساختمان کلانشهر می گویید؟

تغییر برنامه سازمانی لیگ در هفته گذشته را چگونه ارزیابی می کنید؟

چرا وضعیت فدراسیون فوتبال ما اینگونه است؟

100% واضح بود که این اتفاق خواهد افتاد. البته نخست وزیر کانادا بسیار باهوش بود و برای اینکه بگوید سیاست در ورزش دخالت نمی کند، موضوع را به سازمان لیگ کشورش و اداره مهاجرت ارجاع داد و گفت که آنها این موضوع را تایید نمی کنند. مرجع ویزا اگر خلاف این کار را می کردند، فیفا آنها را تعلیق می کرد و آنها باید جریمه می کردند.

تو چی میگفتی

    دیگر هیچ تیم مفیدی مقابل ایران بازی نمی کند / آمادگی کانادا برای این دیدار از ابتدا بد بود / جام جهانی مسابقات تدارکاتی ما برای جام ملت ها!

حسن روشن بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 1978 آرژانتین در گفتگو با خبرورزشی درباره لغو بازی های آخر هفته لیگ برتر و تاخیر در برگزاری جشن استقلال و همچنین به تعویق افتاد. مانند لغو بازی ایران و کانادا و سایر مسائل مربوط به فدراسیون فوتبال.

متأسفانه چند سالی است که فدراسیون ما تقویم سالانه ندارد. فدراسیون ها حداقل برنامه سه تا پنج ساله دارند و در این برنامه ها فقط جای تیم های قهرمان و سقوط کننده در لیگ ها را رها می کنند یا به جای آن از حروف abc استفاده می کنند. هوادارانشون معلومه و میدونن کدوم روز و کدوم مسابقه باید برگزار بشه ولی تا ببینن دو روز استراحت تو تقویم داریم میگن میخوایم با برزیل بازی کنیم! و آنها فکر نمی کنند که بقیه دنیا برای خودشان برنامه ای ندارند.

برخی فکر می کنند بازی ایران و کانادا ممنوع نبود؟

با شنیده هام احتمالا انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هم مختل میشه! ایرادی ندارد اما مهم این است که نمایندگان اف سی و فیفا که می خواستند به ایران بیایند چه می شود! تکلیف آنها باید روشن شود. زیرا قبلاً به کنفدراسیون آسیا اطلاع داده شده است که انتخابات در تاریخ 10 خرداد برگزار می شود و اگر این انتخابات در تاریخ خود برگزار نشود، ما ننگ دیگری خواهیم داشت.

واقعا تلخ بود در این شرایط واقعا سخت اقتصادی چنین اتفاقی بر سختی های زندگی مردم آبادان افزوده است. ما هیچ اشتباهی نکرده ایم فقط می توان گفت در غم این عزیزان شریک هستیم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

    دیگر هیچ تیم مفیدی مقابل ایران بازی نمی کند / آمادگی کانادا برای این دیدار از ابتدا بد بود / جام جهانی مسابقات تدارکاتی ما برای جام ملت ها!

حالا به نظر شما کدام تیم می تواند جایگزین کانادا شود؟

نمی دانم تیمی آماده بازی با ما باشد که به نفع ما باشد. در کل همه چیز در فوتبال ما برعکس است.

لغو دیدار کانادا و تیم ملی کشورمان را چگونه توصیف می کنید؟

معتقدم در یک مورد نادر تیم ملی فوتبال کشورمان از مسابقات جام جهانی خود به عنوان بازی های تدارکاتی جام ملت های آسیا استفاده می کند. با این شرایط بازی های بعدی با انگلیس، آمریکا و یکی از سه تیم اروپایی می تواند یک بازی دوستانه خوب در راه صعود به جام ملت های آسیا باشد وگرنه کسی که فوتبال خوبی دارد نمی آید و با ما بازی می کند.

ظاهر آقایان می گوید بازی پرسپولیس باید برگزار شود، ما جشن می گیریم. البته این تنها مشکل امروز فوتبال ما نیست. ظاهرا مجمع فدراسیون فوتبال هم برگزار نمی شود.

با توجه به ثبت قهرمانی استقلالی ها نتوانستند این دیدار را برگزار کنند؟

چطور در این مورد خبری دارید؟

اتفاقا هفته پیش من و تعدادی از پیشکسوتان دعوت شدیم که به ورزشگاه برویم، اما الان لغو این بازی یک چیز است و اینکه هیچکس نمی داند هفته آخر کی خواهد بود، یکی دیگر! ظاهرا این به دلیل برگزار نشدن بازی پرسپولیس بوده است.

در ضمن از اول اصلا نباید میرفتیم کانادا. از قدیم گفته اند سر که درد نمی کند با دستمال پوشانده نمی شود. متأسفانه سه چهار نفری که برای هیئت فوتبال ایران تصمیم می گیرند اصلاً به این حرف ها تعلق ندارند. در کل با اتفاقاتی که در گذشته رخ داده، این تصمیم از ابتدا اشتباه بوده است.