دی لیخت: نیازی به دیدن بازی نیمار، مسی و امباپه ندارم!

ماتیاس دی لیخت مدافع بایرن مونیخ می گوید برای رویارویی با ستاره های پاری سن ژرمن آماده است.

دی لیخت: نیازی به دیدن بازی نیمار، مسی و امباپه ندارم!


سرویس خبر شماره: 1870096
24 فوریه 1401 در 1:18 ب.ظ
نمایش 3K |

0نقطه نظر

وی با تاکید بر اهمیت حضور بازیکنان بزرگ در این تیم، افزود: پاری سن ژرمن بازیکنان بزرگی دارد که در سطح جهانی هستند و می توانند در یک ثانیه بازی را تغییر دهند. آنها بازی بسیار خوبی را مقابل بایرن ارائه می دهند. و این یک بازی بسیار مهم است.”
این مدافع هلندی در پاسخ به این سوال که آیا آماده رویارویی با نیمار، کیلیان امباپه و لیونل مسی است، گفت: همه می دانند که این بازیکنان چه توانایی هایی دارند و چه ویژگی هایی دارند. پس نیازی نیست فیلم بازی آنها را هم ببینم. فقط باید تا حد امکان متمرکز بمانم. شما باید در بهترین شرایط ممکن باشید تا جلوی آنها را بگیرید.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از حساس ترین دیدارهای این فصل، بایرن مونیخ عصر سه شنبه در ورزشگاه پارک دو پرنس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن می رود.
هفته گذشته پاری سن ژرمن در کوپه دو فرانس مغلوب مارسی شد و از دور مسابقات حذف شد و شنبه شب نیز این تیم مغلوب موناکو شد و به همین دلیل بسیاری بایرن را برنده این دیدار می دانند.
دی لیخت به اسپورت وان گفت: ما با احساس خوبی به پاریس خواهیم رفت. این واقعیت که پاری سن ژرمن نتوانست در بازی های گذشته پیروز شود، لزوما به این معنا نیست که آنها در شرایط خوبی نیستند و نمی توانند برای ما مشکل ایجاد کنند.”

1801285