دی ماریا: بارسلونا؟ من به تازگی با یوونتوس مذاکره کردم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در شرایطی که اخبار حاکی از توافق آنخل دی ماریا با باشگاه بارسلونا بود، این ستاره باتجربه در نهایت به پیشنهاد یوونتوس پاسخ مثبت داد و راهی قهرمانی ایتالیا شد. حالا آنخل دی ماریا در اولین مصاحبه خود از دلایل انتخاب یوونتوس و اهدافش در فصل جدید با لباس این تیم صحبت کرد.

رد پیشنهادات دیگر از جمله بارسلونا: یوونتوس تنها باشگاهی بود که از ابتدا با آن صحبت کردم. من یک دوست نزدیک به نام روی کاستا از بنفیکا دارم که با من تماس گرفت، اما چیزی بیشتر از این اتفاق نیفتاد. علاقه ای که باشگاه نشان داد.عظمت باشگاه باعث شد که یوونتوس را انتخاب کنم، من بازیکنان زیادی از این تیم می شناسم و این نیز در تصمیم من تاثیر داشت. به سطح بالا برگرد

احتمال موفقیت در جام جهانی: فکر می‌کنم جام جهانی یکی از مهم‌ترین اهداف یک بازیکن فوتبال است و این مسابقات همیشه در ذهن من است. البته تمرکز روی کاری که اکنون انجام می‌دهیم نیز بسیار مهم است، بنابراین من روی یوونتوس تمرکز می‌کنم. من می خواهم از لحظه لذت ببرم، برنده خواهم شد و بهترین عملکردم را تا جام جهانی ارائه خواهم کرد.”

در مقایسه با مارادونای بوفون: “دیگو دیگو است و همه این را می دانند. من رابطه خوبی با بوفون دارم و او فرد بزرگی است. روزی که قراردادم را با یوونتوس امضا کردم با بوفون صحبت کردم. آرام هستم و می خواهم مثل همیشه بهترین عملکردم را ارائه دهم.” بازیکنان جوان در تیم که باید از آنها حمایت کنیم و کاملا متعهد هستیم که به یوونتوس کمک کنیم تا تمام عناوین را کسب کند.”

احتمال تمدید قرارداد در فصل آینده: “هیچ وقت نمی دانید قرار است چه اتفاقی بیفتد و همه چیز به سرعت در فوتبال تغییر می کند. از اولین تماس یوونتوس، همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش رفته است و من این احساس را دارم. من روی امسال تمرکز کرده ام و تمام تلاشم را برای پیروزی انجام خواهم داد. اسکودتو.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1833092
20 جولای 1401 @ 6:54 ب.ظ
591

1نقطه نظر

من در تورین اهداف بزرگی دارم.

آنخل دی ماریا گفت: “برای انتقال به یوونتوس، بیشتر با پائولو دیبالا مشورت کردم. او به من گفت که یوونتوس تیم مهمی است و مانند یک خانواده است و من بلافاصله صحبت های دیبالا را فهمیدم. او به من گفت که اینجا احساس خوبی دارم و آنها با آنها خوب هستند. من. «آنها رفتار خواهند کرد. این چیزی است که در حال رخ دادن است و بسیاری از هم تیمی های سابق من، از جمله جیجی بوفون، می خواستند من به یوونتوس بپیوندم.

آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس مدعی شد که تنها مذاکرات جدی با این باشگاه داشته است.

موقعیت احتمالی در تیم یوونتوس: “من بازیکنی هستم که دوست دارم در هر پستی فوتبال بازی کنم، دوست دارم عضوی از گروه باشم و شخصیت قوی دارم. این سرمربی است که به من می گوید من در زمین چه موقعیتی خواهم داشت که دوست دارم مفید باشم. بازیکنی است و می تواند تیم را بالا ببرد.”

بازی با ستاره های یوونتوس: “من خوشحالم که اینجا هستم و با بازیکنان بزرگ بازی می کنم. فدریکو کیزا و دوسان ولاوویچ فوق العاده هستند و من بازی با آنها را دوست دارم. همه باید ذهنیت برنده ای داشته باشند و این مهم است. هر بازی مهم است و این یکی از دلایل است. این من را متقاعد کرد که به یوونتوس بپیوندم.”

باشگاه مهمی مانند یوونتوس اصرار داشت که من را به خدمت بگیرد، بنابراین غیرممکن بود که پیشنهاد این تیم را رد کنم. آنها منتظر ماندند تا قرارداد من تمام شود و من مصمم بودم به یوونتوس بپیوندم و خانواده ام را خوشحال کنم. می‌خواستم مطمئن شوم که می‌توانم روی موفقیت در فصل آینده تمرکز کنم.”