ذره بین قلانوی روی کوچکترین (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیر قلعه نویی لیست جدید تیم ملی را اعلام کرد که در آن نام محمدحسین اسلامی و محمدامین حزباوی، دو بازیکن تیم جوانان ایران نیز به چشم می خورد و این دو ملی پوش خوش آتیه، بازیکنان تیم بودند. دیروز برای اولین بار زیر نظر سرمربی جدیدشان. آغاز شد و عملکرد آنها مورد بررسی قرار گرفت.

محمد امین حزباوی، دیگر ملی پوش جوان ایرانی که پس از بازی 100 دقیقه ای مقابل گل گهر سیرجان در جام حذفی به اردوی تیم ملی اضافه شده بود، دیروز با اسلامی که به قلانوی نگاه می کرد در تمرین شوت زنی شرکت کرد. ، در حالی که می توانست ادامه خود را نشان دهد، برای تثبیت موقعیتش بود.

1834162


سرویس خبر شماره: 1896763
29 مارس 1401 در 03:19 ب.ظ
363

0نقطه نظر

مهاجم جوان ذوب آهن که 24 ساعت قبل از حضور در اردوی تیم ملی 70 دقیقه در بازی تدارکاتی مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفته بود، با خستگی بیش از سایر ملی پوشان خطر اضافه شدن به اردو را داشت، اما با انگیزه بالایی کار خود را انجام داد. نظارت امیر قلعه نویی آغاز شد و این مربی اصلی به دقت عملکرد جوانان را زیر نظر داشت.

سرمربی تیم ملی به دقت عملکرد دو بازیکن جوان خود را زیر نظر گرفته است.

ذره بین قلانوی روی کوچکترین (عکس)

محمدحسین اسلامی که فصل موفقی را در ذوب آهن پشت سر گذاشت و در هر 23 بازی این فصل موفق به زدن دو گل شد، پس از 10 روز حضور در تمرینات تیم ملی زیر نظر کارلوس کی روش، حالا می توان او را در جمع شاگردان امیر قالانی دید. ، که شروع به تمرین کرد.

1834163

عکس: امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی