ذوب آهن، حمله مداوم و شکست ناگهانی (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرعه سخت ذوب آهن بر خلاف اکثر تیم های لیگ برتری باعث شد این تیم پس از بازی خارج از خانه مقابل هواداران راهی رفسنجان شود تا به مصاف هواداران مس، مقابل تیم پرستاره محمد ربیعی برود.

در حالی که ذوب آهن گل شکست را از لوسیانو پریرا دریافت کرد که در 15 دقیقه قبل از گل حملات متعددی را روی دروازه حریف انجام داده بود.

ذوب آهن، حمله مداوم و شکست ناگهانی (عکس)

اما نکته مهم این است که در 15 دقیقه مانده به گل مس رفسنجان، این ذوب آهن بود که حملات زیادی انجام داده بود و می توانست دروازه حریف را باز کند اما ناکامی مهاجمان این تیم قرارداد را بر هم زد و مس به پیروزی رسید. هدف. رسیدن به هدف


سرویس خبر شماره: 1864262
22 ژانویه 1401 ساعت 00:33 |
1.3 هزار |

0نقطه نظر

در این دیدار البته هر دو تیم تماشایی نزدیک را به نمایش گذاشتند و زمانی که به نظر می رسید وقت اضافه برای تیم پیشرو تعیین کننده باشد، لوسیانو پریرا با یک ضربه دیدنی نتیجه را به ثمر رساند. در صحنه گلزنی نیز عملکرد ضعیف پارسا جعفری، دروازه بان دوم ذوب آهن مشهود بود.

این ناکامی در حالی رقم خورد که ذوب آهن علاوه بر فرعباسی، سه بازیکن کلیدی دیگر خود یعنی ابراهیم زاده، باقرپسند و عشوری را کم داشت و برای چند بازیکن جوان هم بازی کرد. اما باخت به مس رفسنجان شاگردان مهدی تارتار را بر روی 15 بازی حساس لیگ متمرکز خواهد کرد. جایی که تارتار امیدوار است با ورود بازیکنان جدید تیمش به فرم دلخواه خود بازگردد.

1790640



مجله اخبار فوتبال داخلی