رئال مادرید؛ این پنج کار را انجام دهید و به فینال بروید!

تمام این پارامترها توسط سرمربی ایتالیایی که دو روز است در والدبباس حضور دارد برنامه ریزی شده است. او می داند که رئال مادرید باید از قلب و ذهن خود به طور مساوی در این بازی استفاده کند تا بتواند تیم کمتر شکست خورده پپ گواردیولا را در این فصل شکست دهد.

وقتی رئال به نتیجه می رسد کنترل شرایط آسان تر می شود. بازی طولانی است و فشار روی سیتی به خصوص در خط میانی بسیار قوی خواهد بود. بازگشت کاسیمیرو می تواند راهی برای مقابله با آزادی عمل کوین دی بروین و تک به تک شدن در خط میانی باشد. کروس، مودریچ و والورده باید کار همیشگی خود را انجام دهند و به رئال اجازه کنترل توپ را بدهند. در نیم ساعت پایانی بازی است که با توجه به شرایط کارلتو از جوانی اش استفاده خواهد کرد و احتمالا از بازیکنانی چون رودریگو کاماویگا و سبایوس آماده استفاده خواهد کرد.

در دفاع، کارواخال و مندی باید فاصله خود را با زینچنکو، محرز و فودن کم کنند، در حالی که میلیتائو و ناچو باید در برابر گابریل ژسوس که در فرم عالی قرار دارد و قبلاً در بازی رفت گلزنی کرده است، بسیار شاد باشند.


سرویس خبر شماره: 1822488 |
13 ارديبهشت 1401 ساعت 09:58 |
5,199 |

0نظرات

رونمایی از ویژه برنامه های کارلتو

با این حال، کارلتو معتقد است که فوتبال از نظر معنوی بسیار مهم است و رختکن تیمش بعد از قهرمانی شنبه بسیار خوب است. چیزی که او چند روز است مدام به بازیکنانش اصرار می کند این است: چهارشنبه با خیال راحت حساب می کنیم.

به طور منطقی دستوراتی به کریم بنزما و وینیسیوس جونیور نیز داده خواهد شد اما ستاره برزیلی وظیفه دیگری دارد و آن مقابله با تاثیرات ژائو کونسیچ است که در این مسابقه غایب بود.

پنج راه حل AAS در رئال مادرید؛ 1- گل اول را بزنید، 2- حمایت از هواداران، 3- بازی با دو هافبک دفاعی، 4- رو در رو و دبروین در آفساید، 5- در صورت لزوم از طرح دوم استفاده کنید.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، برنامه ویژه ای برای بازی چهارشنبه شب مقابل منچسترسیتی دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، از واژه بازگشت استفاده نشود. همانطور که فلورنتینو پرز پس از رئال مادرید در روز شنبه گفت: “این یک بازگشت واقعی برای منچستر بود.”
از 2-0 به 2-1، از 3-1 به 3-2 و در نهایت از 4-2 به 4-3 رسید. سه بازگشتی که صحنه را مانند بازی مقابل پاری سن ژرمن رقم زد. یک برد با یک گل به معنای وقت اضافه است و یک برد با دو گل به شاگردان کارلو آنچلوتی بلیط پاریس را می دهد.

منبع: AAS



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما آنچلوتی را می‌دانیم که عامل محیطی به تیمش کمک زیادی می‌کند، به خصوص در شروع بازی، و او می‌خواهد بازیکنانش افکار عمومی را درگیر کنند. اولین مشکل امتیاز است. درست است که مادرید ابتدا مقابل پاری سن ژرمن و چلسی به گل رسید و سپس توانست شرایط را تغییر دهد، اما شعار ایتالیایی برای بازیکنانش همیشه استفاده از جو ترسناک اولیه ای است که برنابئو برای حریف ایجاد می کند. اگر این فشار به رئال مادرید برسد، برنابئو به آتش بازی ادامه می دهد و ترس سیتی بیشتر می شود. البته با اتفاقات قبلی برای چلسی و پاری سن ژرمن، سیتی اخطار برنابئو را گرفت.