رئال مادرید در بهترین زمان از شر کریستیانو رونالدو خلاص شد!

رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی فصل موفقی را پشت سر می گذارد و با فاصله 7 امتیازی در صدر لالیگا قرار دارد. جود بلینگهام، ملی پوش انگلیسی اولین فصل فوق العاده ای را در رئال مادرید سپری می کند و کیلیان امباپه باید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به او بپیوندد. قرارداد قهرمان جام جهانی با پاری سن ژرمن در پایان این فصل تمام می شود و ظاهرا قرار است با انتقالی آزاد به رئال مادرید بپیوندد.

تیری آنری در اوایل این هفته به رقبای رئال مادرید هشدار داد که تیم آنچلوتی می تواند برای 6 یا 7 سال زیر نظر امباپه تسلط داشته باشد. هانری در گفتگو با CBS Sport گفت: “اگر دقت کنید، با پیوستن امباپه به رئال مادرید، این تیم می تواند شش یا هفت سال بر اروپا و لالیگا مسلط شود، زیرا این تیم جوان خواهد بود؛ امباپه، وینیسیوس، رودریگو، والورده، شومانی. …”

هانری همچنین اعتراف کرد که رئال مادرید می داند چه زمانی باید از شر بازیکنان خود خلاص شود و این واقعا قابل تحسین است. اسطوره آرسنال و بارسلونا برای اثبات حرفش نام کریستیانو رونالدو و دو بازیکن فعلی منچستریونایتد را ذکر کرد.

هانری گفت: “کاری که آنها خیلی خوب انجام می دهند این است که می دانند چه زمانی باید از شر بازیکنان خلاص شوند.” من در مورد بازیکنان صحبت نمی کنم. منظورم این است که زمان کریستیانو رونالدو بود. زمان کازمیرو فرا رسیده بود، زمان مسوت اوزیل و واران. وی افزود: رئال مادرید با انجام این کار، با ساختن تیمی با گارد قدیمی و اطمینان از اینکه همه چیز می تواند به تازه واردها و جوان ترها منتقل شود، اعتبار زیادی به دست آورده است.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی