رئال مادرید چالش تیلور سویفت برای فینال را پذیرفت


سرویس خبر شماره: 2021333
25 مه 1403 در 4:15 ب.ظ.
8000 امتیاز خبر|

11نقطه نظر

فینال را در برنابئو تماشا کنید

رئال مادرید دو روز پس از کنسرت تیلور سوئیفت برای تماشای فینال لیگ قهرمانان اروپا تردید داشت که درهای برنابئو را به روی هواداران باز کند، اما در نهایت این کار را انجام خواهند داد.

رئال مادرید چالش تیلور سویفت برای فینال را پذیرفت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نقل از مارکا، رئال مادرید درهای سانتیاگو برنابئو را در تاریخ 1 ژوئن 2024 برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا باز خواهد کرد. این موضوع را مدیرعامل باشگاه در جریان قرعه کشی بلیت های فینال لیگ قهرمانان اروپا تایید کرد. خبر خوب برای هوادارانی که نمی توانند به ومبلی بروند تا از فینال برنابئو لذت ببرند.

2021412

اگرچه جزئیات افتتاحیه هنوز علنی نشده است، خوزه لوئیس سانچز گفت باشگاه به سنت ده ساله خود ادامه خواهد داد. رئال برای اولین بار از هواداران خود در برنابئو استقبال کرد تا فینال لیسبون 2014 را تماشا کنند که شاهد پیروزی لادسیمای مورد انتظار بود.

از زمان بازسازی برنابئو این اولین بار است که چنین اتفاقی می افتد. رئال این کار را پس از دو کنسرت تیلور سویفت در برنابئو در 29 و 30 می انجام خواهد داد. با توجه به اتمام این دو کنسرت، باشگاه در حفظ سنت تماشای فینال در برنابئو تردید داشت، اما در نهایت این چالش را پذیرفت.

مجله اخبار فوتبال خارجی