رئال مادرید 3-1 سیتی; برنابئو – هر هفته یک معجزه

در دقیقه 18 این بار توپ روبن دیاز در نهایت توسط وینیسیوس جونیور در گوشه محوطه جریمه دفع شد اما ضربه این بازیکن در موقعیت خوبی چندان دقیق نبود و از کنار دروازه سیتی به بیرون رفت. دقایقی بعد این بار پاس دستی کوین دی بروین از سمت راست رئال مادرید به برناردو سیلوا رسید و او در آستانه زدن گل اول تیمش قرار داشت اما ضربه محکم او توسط کورتوا به خوبی دفع شد.

رئال مادرید بار دیگر یک شب تاریخی را به ثمر رساند و موفق شد 1-3 سیتی را شکست دهد.

در اواخر نیمه اول، فیل فودن موقعیت های خود را برای گلزنی از فاصله قابل توجهی آزمایش کرد، اما ضربه او توسط کورتوا به خوبی مهار شد و او نیمه اول را با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رساند.

در دقیقه 10 بازی، سیتی اولین موقعیت خود را روی حرکت ریاض محرز داشت، اما ضربه محکم او از زاویه بسته با مهار خوب تیبو کورتوا همراه بود. دقایقی بعد روی ارسال روی زمین فدا والورده، کریم بنزما این شانس را داشت که دروازه سیتی را باز کند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

روند بازی آرام شد و رئال مادرید نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه سیتی ایجاد کند. در دقیقه 72 این سیتیزن ها بودند که اولین گل خود را به ثمر رساندند. برناردو سیلوا با یک پاس کوتاه به سمت راست ریاض محرز را در عمق محوطه جریمه قرار داد و ستاره الجزایری با یک ضربه محکم و دقیق از زاویه مخالف کورتوا را شکست داد و اولین گل سیتی را به ثمر رساند.

رئال مادرید بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در دقایق ابتدایی با ارسال دنی کارواخال از سمت راست گل اول را بزند، اما ضربه سر کریم بنزما دقیق نبود و از دروازه سیتی خارج شد.


سرویس خبر شماره: 1822748 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 02:08 |
11,117 امتیاز خبر|

0نظرات

تاریخ همیشه تکرار می شود.

اما این فرصت پاداش داده شد. در دقیقه 90 روی یک پاس تماشایی از بیرون، این کریم بنزما بود که رودریگو توپ را وارد دروازه کرد و موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا امید را به اردوی رئال مادرید بازگرداند.

وقت اضافه در پایان نیمه اول بود که سیتی در آستانه زدن گل دوم خود قرار داشت، اما کورتوا ضربه سر فودن را به خوبی مهار کرد و فرناندو در ریباند مقابل دروازه خالی ناکام ماند. در نیمه دوم رئال مادرید به خوبی بر بازی مسلط شد و بدون اینکه فرصتی به حریف بدهد، عصر تاریخی را به پایان رساند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید که تا دقیقه 80 از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده بود، در وقت قانونی دو گل به ثمر رساند و در نهایت از روی نقطه پنالتی با نتیجه 1 بر 3 کریم را شکست داد و سیتی را 1-3 شکست داد و راهی فینال شد. لیگ قهرمانان اروپا شد.

اما رئال مادرید وقت‌های اضافه را خیلی خوب شروع کرد و با توقف کریم بنزما در زمین، یک پنالتی گرفت. این بازیکن خودش پشت توپ بود و موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

اما این پایان کار نبود. لحظاتی بعد این بار ارسال دقیق دنی کارواخال با ضربه سر دیدنی رودریگو همراه شد و رئال مادرید به سرعت گل دوم را به ثمر رساند تا در نهایت بازی به وقت اضافه کشیده شود.

در دقیقه 86 سیتی فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما کورتوا ضربه ژائو کونسلو را به خوبی مهار کرد. لحظاتی بعد جک گریلیش برای گلزنی به سمت چپ محوطه پیش رفت اما ضربه زمینی او توسط فرلند مندی از روی خط دروازه منحرف شد.

دقایقی بعد این گابریل ژسوس بود که به سمت چپ حرکت کرد تا موقعیت خوبی برای گلزنی مقابل دروازه رئال مادرید ایجاد کند اما ضربه محکم او با واکنش خوب تیبو کورتوا نیز همراه شد.

رئال مادرید نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ثانیه های ابتدایی نزدیک بود به گل اول برسد. ارسال دقیق دنی کارواخال از سمت چپ محوطه در موقعیت تک به تک به وینیسیوس جونیور برخورد کرد اما ضربه ضعیف این بازیکن با اختلاف زیاد از کنار دروازه ادرسون به بیرون رفت.