رئال 2-0 بیلبائو: باخت ال کلاسیکو جبران شد

روی یک پاس از سمت راست، آسنسیو توپ را درون محوطه جریمه با ضربه سر زد. کریم بنزما بدون اینکه توپ روی زمین فرود بیاید، با یک ضربه مهار نشدنی و زیبا، این موقعیت را تبدیل به گل کرد تا رئال 1-0 مقابل حریفش پیش بیاید.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی، بیلبائو بر فشار حملات خود افزود و در دقیقه 78 به گل رسید اما داور به دلیل آفساید گل را مردود اعلام کرد. 4 دقیقه بعد روی یک حمله بزرگ دیگر دروازه رئال با تهدید جدی مواجه شد اما دفاع فشرده شاگردان آنچلوتی مانع از باز شدن دروازه در این صحنه شد.

پس از ناکام ماندن گل تساوی اتلتیکو بیلبائو، تونی کروس در دقیقه 90 گل دوم رئال را به عنوان ذخیره طلایی آنچلوتی به ثمر رساند. پاس بیرونی رودریگو و ضربه زیبای تونی کروچی از روی خط محوطه جریمه حریف، مبنایی شد تا گل بیلبائو 2-0 شود.


سرویس خبر شماره: 1866274
03 فوریه 1401 در 01:25
582

دهنقطه نظر

شاگردان آنچلوتی سه امتیاز با بالای جدول فاصله دارند

در ادامه کار شاهد ادامه برتری بیلبائو با درخشش برادران ویلیامز بودیم تا اینکه کریم بنزما در دقیقه 24 اولین گل میهمان را به ثمر رساند.

1794267

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دیدارهای هفته هجدهم لالیگا، اتلتیکو مادرید میزبان رئال مادرید بود که این دیدار با برتری 2 بر صفر شاگردان کارلو آنچلوتی به پایان رسید. آنها با این برد 41 امتیاز گرفتند تا فاصله خود با بارسا را ​​به 3 امتیاز کاهش دهند.

در 4 دقیقه وقت اضافه نیمه دوم، اتلتیکو نتوانست بازی را به تساوی بکشاند و کار با برتری 2-0 رئال به پایان رسید. با این پیروزی، شاگردان آنچلوتی با کسب 41 امتیاز در رده دوم جدول لالیگا قرار گرفتند و سه امتیاز کمتر از بارسا قرار گرفتند.

1794266



مجله اخبار فوتبال خارجی

رئال مادرید با پیروزی 2-0 مقابل اتلتیکو بیلبائو، فاصله سه امتیازی خود با صدرنشین را حفظ کرد.

رئال 2-0 بیلبائو: شکست ال کلاسیکو جبران شد

رئال که چند روز پیش فینال سوپرکاپ اسپانیا را به بارسا باخت، با هدف پیروزی در این بازی وارد زمین شد تا فاصله سه امتیازی با شاگردان توسط خاویر را جبران کند. در نیمه اول اتلتیکو بهتر شروع کرد اما رئال اولین موقعیت جدی بازی را در دقیقه 7 ایجاد کرد. این موقعیت که با همکاری وینیسیوس و بنزما شکل گرفت دروازه بیلبائو را تهدید کرد اما به گلی نرسید.

رئال نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در 20 دقیقه اول دو موقعیت خوب برای گلزنی داشت. ضربه خطرناک وینیسیوس در دقیقه 50 توسط دروازه بان حریف دفع شد و در دقیقه 67 آسنسیو روی یک حرکت تیمی زیبا با دروازه بان تک به تک شد اما توپ را از کنار دروازه دور کرد.

1794264

پس از این گل، اتلتیکو بیلبائو چندین تلاش ناموفق برای طراحی حملات خطرناک روی دروازه رئال مادرید انجام داد و شاگردان آنچلوتی توانستند کار را کنترل کنند تا سوت به صدا درآمده و راهی رختکن شوند.