رئال 2-0 والنسیا: آنها نمی گذارند رویاهای بارسا به راحتی محقق شوند

1797703
والنسیا هنوز از شوک آن گل خارج نشده بود که در دقیقه 54 گل دوم را دریافت کرد. این بار روی یک حرکت از سمت چپ بود که پاس کریم بنزما، وینیسیوس را وارد دروازه حریف کرد و او پس از نفوذ عالی، با در آغوش گرفتن پای مطمئن کار را به پایان رساند.


سرویس خبر شماره: 1868283
14 فوریه 1401 در 01:34
2.2 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

رئال مادرید موفق شد در یک بازی جذاب و مهیج والنسیا را با نتیجه 2-0 شکست دهد.

رئال 2-0 والنسیا: آنها نمی گذارند رویاهای بارسا به راحتی محقق شوند

رئال مادرید نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و این بار زود به گل رسید. در دقیقه 52 روی حرکتی از سمت راست بنزما با یک پاس ساده پشت محوطه جریمه والنسیا توپ را به آسنسیو رساند و او با ضربه ای دیدنی دروازه گیورگی مامرداشویلی را باز کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شاگردان کارلو آنچلوتی که نزدیک ترین تعقیب کننده بارسا در بالای جدول هستند، امشب موفق شدند با گل های مارکو آسنسیو و وینیسیوس جونیور والنسیا را شکست دهند و فاصله بالای جدول را کاهش دهند. در 5 امتیاز

رئال بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی صاحب توپ و میدان شد اما نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کند.
بازی به همین منوال ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 19 روی پاس کریم بنزما این مارکو آسنسیو بود که صاحب موقعیت شد اما تکل به موقع گابریل پائولیستا مانع از بستن دروازه والنسیا شد.
حملات رئال ادامه داشت و در دقیقه 23 چیزی برای گل اول بازی برای کریم بنزما باقی نمانده بود که ضربه او از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.
برتری میزبان ادامه داشت اما دفاع فشرده بازیکنان والنسیا مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم شد. بازی به همین منوال ادامه داشت تا اینکه در دقیقه دوم وقت اضافه نیمه اول، این آنتونی رودیگر بود که با ضربه سر لوکا مودریچ از روی کرنر دروازه والنسیا را باز کرد، اما داور پس از استفاده از VAR این کار را انجام داد. گل به دلیل خطای کریم بنزما روی یونس موسی نادیده گرفته شد و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

1797702

1797704
پس از این گل برتری رئال ادامه یافت و باز هم این بازیکنان این تیم بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند. البته در دقیقه 66 چیزی به پاس آندره روی موسی برای گرفتن یکی از گل های والنسیا نمانده بود اما ضربه او به تیرک دروازه رئال برخورد کرد.
در دقیقه 72 کار برای والنسیا سخت تر شد. در جدایی از وینیسیوس بود که گابریل پائولیستا عمدا با یک خطای جدی او را متوقف کرد و داور بلافاصله با کارت قرمز مستقیم او را اخراج کرد.
دو دقیقه بعد فده والورده می توانست برتری رئال را به 3 گل برساند اما ضربه او را مامرداشویلی مهار کرد.
در دقایق پایانی بازی این تیم رئال مادرید بود که به لطف یک بازیکن دیگر صاحب توپ و میدان شد اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد و بازی با همان دو گل به پایان رسید. به نفع میزبانان



مجله اخبار فوتبال خارجی