رئال 2-1 بتیس; پیروزی با گل های برزیل


سرویس خبر شماره: 1841923
12 سپتامبر 1401 @ 8:44 ب.ظ
890 امتیاز خبر

9نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید که در سه هفته ابتدایی فصل جدید 3 برد متوالی کسب کرده است، برای اولین بار در فصل جدید به سانتیاگو برنابئو سفر کرد تا اولین بازی خانگی خود را انجام دهد به امید ادامه کار. پیروزی او دارند

در دقیقه 70 مودریچ به تیرک بتیس برخورد کرد تا نشان دهد رئال همچنان تشنه گلزنی است. با اینکه بتیس دقایقی قبل از گل رودریگو بهتر از رئال کار کرده بود اما پس از دریافت گل دوم، بتیس کاملا میدان را به حریف واگذار کرده بود. سه تعویض این تیم در دقایق آینده نتوانست مشکل بسته بودن کار بتیس را حل کند.

اما شادی رئال مادرید فقط 8 دقیقه به طول انجامید و سرخیو کانالس در دقیقه 17 بازی را به تساوی کشاند. رئال مادرید که به نظر می رسید پس از گلزنی، حریف خود را دست کم گرفته بود، با درخشش بازیکن سابق خود، کانالس، بازی را به تساوی کشاند. در یک پرتاب توپ، بورخا ایگلسیاس کانالس را با توپ به بیرون هل داد تا دروازه کورتوا باز شود.

رئال پس از تنها 9 دقیقه به گل رسید.دیوید آلابا مدافع اتریشی رئال از خط دفاعی خود توپ را در اختیار گرفت و با یک پاس بلند از خط دفاعی بتیس به وینیسیوس جونیور رسید تا با ضربه ای دیدنی دروازه بتیس را باز کند.

در ادامه بازی رئال مادرید چند موقعیت دیگر روی دروازه بتیس ایجاد کرد اما کروس، بنزما و والورده روی این موقعیت های کوچک خطرناک نتوانستند دروازه حریف را باز کنند تا بازی با نتیجه 2-1 به پایان برسد.



مجله اخبار فوتبال خارجی در ادامه بازی رئال مادرید دو موقعیت گلزنی داشت که این موقعیت توسط وینیسیوس و شوامنی به هدر رفت تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم، بازی کمتر از نیمه اول پر هیجان بود و هر دو تیم تنها چند موقعیت در نیمه اول و نیمه روی دروازه ایجاد کردند. در دقیقه 63، آنچلوتی ادوارد کاماوینگا را از زمین خارج کرد تا فدریکو والورده بازی کند.

رئال مادرید در اولین بازی خانگی خود در فصل جدید لالیگا به مصاف بتیس رفت و موفق شد با نتیجه 2-1 پیروز شود.

رئال 2-1 بتیس;  پیروزی با گل های برزیل

جایگزینی آنچلوتی طلایی بود زیرا والورده به رودریگو برای گل دوم رئال کمک کرد تا رئال دوباره جلو بیفتد. والورده پاس کارواخال را دریافت کرد و در اولین ضربه مسابقه، توپ را از کنار رودریگو عبور داد تا از فاصله نزدیک گل دوم رئال را به ثمر برساند.