رئیس برنامه ساپینتو تصمیمات خود را فاش کرد

مدیر برنامه ساپینتو خاطرنشان کرد: بازیکنان مجبور به اعتصاب می شوند زیرا حتی موقعیت هایی وجود دارد که آنها برای گذران زندگی خود با مشکل مواجه می شوند. بدتر از آن اینکه استقلال با وجود رتبه خوبش به دلیل جریمه اقتصادی نمی تواند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. همه این مسائل جدی است و نظم و ثبات یک تیم را به هم می زند، فقط افراد حرفه ای می توانند بر مشکلات فائق آیند.

Record سپس از مدیران برنامه Sapinto پرسید: رئیس باشگاه استقلال گفت: شرایط در حال عادی شدن است.
هوگو کاجودا نیز در پاسخ گفت: پس از صحبت های رئیس باشگاه (علی فتح الله زاده) باید به شدت نسبت به وضعیت غیر ورزشی استقلال ابراز نگرانی کنم و واقعیت را روشن کنم. تأخیرهای زیادی وجود دارد، از حقوق چند ماهه گرفته تا مقادیر مختلف پاداش دریافتی در سال 2022. وضعیت بسیار دشوار است.

او ادامه داد: آخرین حقوق دریافتی ریکاردو در ماه نوامبر بود. کمبود زمین و کمبود دائمی امکانات تمرینی وجود دارد، حتی اجاره مسکن برای مربیان و بازیکنان نیز مشکلاتی را ایجاد کرده است. بدهی های بی پایانی وجود دارد که وضعیت را روز به روز و به شدت تحت تأثیر قرار می دهد.

1839379

ریکاردو ساپینتو شرایط سختی را در استقلال، باشگاه ایرانی که از ابتدای این فصل مدیریت کرده است، پشت سر می گذارد. سرمربی پرتغالی علیرغم عملکرد خوبش (3 امتیاز کمتر از سپاهان در رده دوم) از وضعیت مالی شکننده باشگاه رنج می برد و اعضای تیم به دلیل پرداخت نشدن دستمزد دست به اعتصاب زده اند.

رکورد در سوال بعدی خود از کاجودا پرسید که ساپینتو چگونه با این مسائل برخورد می کند. او همچنین در پاسخ گفت: ریکاردو با وجود تمام مشکلات و حتی با وجود اینکه می توانست به دلیل پرداخت دیرهنگام دستمزدها قراردادش را فسخ کند، به دلیل تعهدش به باشگاه، این کار را نکرد. حتی با وجود این مسائل، ساپینتو به بازیکنان و هواداران خود متعهد است. او توانست با این تیم قهرمان سوپرجام شود، جامی که استقلال هرگز کسب نکرده بود. او مصمم است که آنها را به قهرمانی برساند. به عنوان مثال، آنها در 9 بازی اخیر خود شکست نخورده اند و 8 برد و یک تساوی کسب کرده اند. با وجود همه سختی ها، او پیوند محکمی با بازیکنان و هواداران دارد.

1839382

در همین رابطه رکورد با هوگو کاجودا، مدیر برنامه 50 ساله این برنامه صحبت کرد که مشکلات مالی در استقلال را تایید کرد اما اطمینان داد که ساپینتو تا پایان قراردادش در تعهد خود به تیم و هواداران تزلزل نخواهد کرد. ، او در کنار بازیکنانش خواهد ماند.

1836295


سرویس خبر شماره: 1899519
18 آوریل 1402 در 00:54
106.8K امتیاز خبر|

23نقطه نظر

من تا پایان در کنار بازیکنانم خواهم بود

رکورد به نقل از ساپینتو نوشته است که به ایجنتش گفته چهار ماه است که حقوق نگرفته است اما تا پایان قراردادش در کنار بازیکنان استقلال خواهد ماند.

رئیس برنامه ساپینتو تصمیمات خود را فاش کرد

رکورد این گزارش خود عنوان است مدیر ساپینتو حقوق عقب افتاده را تصدیق می کند اما تضمین می کند که تعهد او (به استقلال) به خطر نیفتد.” این سوالی است که سرمربی پرتغالی پیش از این در نشست خبری دیدار با ذوب آهن مطرح کرده بود. او البته پس از بازی با فولاد به انتقاد از مدیریت باشگاه نیز پرداخت.

1839381

در نهایت مدیر برنامه ساپینتو نحوه ارزیابی عملکرد تیم در این فصل را توضیح داد: قابل توجه است که ریکاردو ساپینتو و تیم موفق شدند در این فصل قهرمان لیگ شوند و به این هدف دست یابند و مقاومت، شجاعت و تعهد زیادی به باشگاه و میلیون ها هوادارش نشان دادند. استقلال با همه این مشکلات رقابتی نابرابر با حریفان خود دارد اما اتحاد بین بازیکنان، مربیان و هواداران باعث شده تا این تیم از همه این موانع عبور کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در گزارش روزنامه رکورد آمده است:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رسانه پرتغالی رکورد در گزارشی مدعی شد که ساپینتو سرمربی استقلال در گفت و گو با مدیر برنامه های خود گفته است که 4 سال است حقوق خود را طبق مفاد قرارداد با استقلال دریافت نکرده است. ماه البته در کارنامه آمده است که ساپینتو تاکید کرده است که قصد جدایی از استقلال را ندارد و تا پایان با بازیکنان این تیم همکاری خواهد کرد.