رئیس جمهور جدید توسط مدیران قرمز و آبی احاطه شده است (تصویر)

یکی از چالش های بزرگ مهدی تاج جلب اعتماد هواداران پرسپولیس و استقلال خواهد بود.

رئیس جمهور جدید توسط مدیران قرمز و آبی احاطه شده است (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1841124
8 شهریور 1401 @ 12:26 |
3.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دقایقی پس از انتخابات فدراسیون فوتبال که با پیروزی قاطع مهدی تاج همراه بود، در میان دستانی که برای تبریک به او نزدیک شده بود، با صحبت های مصطفی آجورلو مواجه شد. رضا درویش که به عنوان رئیس انتخاب شد و به فدراسیون جدید تبریک گفتند.

تصویر از امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی

درویش که خود کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال است و آجورلو که در دوره قبل یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون بود در این برخورد کوتاه لحظاتی را با تاج گفت و گو کردند.

اگر تاج بتواند چهره یک رئیس فدراسیون بی طرف را در میان هواداران معتدل بسازد و با سران هر دو باشگاه تعامل داشته باشد، شاید نیمی از راه جلب نظر هواداران فوتبال انجام شود.

در سال های اخیر توده های هواداران استقلال و پرسپولیس تا حدودی اعتماد مردم را به فوتبال ملی و فدراسیون از دست داده اند و همین مشکل باعث عدم حمایت آنها در عرصه فوتبال ملی شده است و اکنون رسالت تاج این خواهد بود. برای بازگرداندن آن اعتماد و حمایت

رئیس جدید فدراسیون که سابقه طولانی در مدیریت فوتبال دارد و سابقه حضور در هیات مدیره باشگاه ها را نیز دارد، در برخورد با دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با چالش بزرگی روبرو خواهد شد.