رئیس جمهور در بلاروس، انتخاب سرمربی بعد از جام جهانی

میرشاد مجدی رئیس کمیته جوانان به همراه تیم جوانان ایران راهی بلاروس شد.

رئیس جمهور در بلاروس، انتخاب سرمربی بعد از جام جهانی


سرویس خبر شماره: 1853784
25 نوامبر 1401 ساعت 11:04 |
3.6 هزار |

0نقطه نظر

شاگردان امید شهریور ماه آینده در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا حضور خواهند داشت. مسابقاتی که بهترین تیم ها این بار راهی بازی های المپیک می شوند. این بازی ها هر دو سال یکبار برگزار می شود و هر 4 سال یکبار تیم های منتخب راهی بازی های المپیک می شوند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رئیس کمیته جوانان که قرار است پیشنهاد خود را برای هدایت تیم امید به کمیته فنی ارائه کند، به نظر می رسد با فرصتی که فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم امید در اختیار او قرار داده است، ترجیح می دهد شرایط این روزهای تیم جوانان ایران را از نزدیک زیر نظر داشت و به همین دلیل با این تیم راهی بلاروس شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم جوانان ایران که خود را برای حضور در مرحله نهایی جام ملت های آسیا و مقدماتی جام جهانی آماده می کند، امروز و شنبه هفته آینده دو دیدار دوستانه با تیم زیر 23 سال بلاروس برگزار می کند. .

فدراسیون فوتبال انتخاب سرمربی تیم امید را پس از جام جهانی به تعویق انداخت. پیش از این از غلامرضا عنایتی به عنوان یکی از گزینه های تمرینی تیم امید یاد شده بود. چندی پیش نام مجتبی حسینی سرمربی تیم پیکان به میان آمد که دیروز در این باره مصاحبه ای انجام داد و گفت هنوز فدراسیون فوتبال با او مذاکره نکرده است. در عین حال تمایل بیشتری به ماندن در تیم ارو و ادامه ماموریتی که در آن تیم آغاز کرده است دارد. نام محرم نوید کیا مربی سابق تیم سپاهان نیز برای هدایت تیم امید به میان می آید. شاید در آینده نام های دیگری برای هدایت تیم امید بیایند. آنچه مسلم است اعضای هیئت حاکمه فدراسیون فوتبال در جلسه ای که بعد از جام جهانی خواهند داشت، اسامی ارائه شده از سوی کمیته فنی و جوانان را بررسی کرده و در نهایت بر سر یک نام به اجماع خواهند رسید.