رئیس هیئت مدیره مازندران: وطنی به لیگ قهرمانان می رسد

در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات حل می شود؟ وی گفت: فکر می کنم مشکلات حل شود چون کار سختی نیست. شما نمی خواهید استادیوم بسازید، می خواهید آن را بازسازی کنید. مثلاً نساجی قبول کرد که قسمت VIP را خودش انجام دهد. اکنون می توانیم مشکلات را حل کنیم، AFC مشکلات دیگری خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در پاسخ به این سوال که چرا فقط شش هزار بلیت فروخته شد؟ وی گفت: هیئت تامین اجازه نداد بیش از شش هزار بلیت بفروشیم. حتی اطلاع دادیم که افراد بدون بلیت به ورزشگاه نیایند اما به هر حال این تمایل در بین مردم وجود دارد. در نهایت نیروها تصمیم گرفتند که افراد بدون بلیت به ورزشگاه بیایند.

1876698

خالردی درباره آماده شدن ورزشگاه وطنی برای لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: لیگ قهرمانان آسیا مشکلات متعددی برای ورزشگاه نساجی دارد. جلسه مهمی با استاندار داشتیم و استاندار به معاونین خود دستور رفع نواقص داد. داشبورد، جایگاه ویژه، محل خبرنگاران و ایرادات جزئی مانند خدمات. یکی از این ایرادات که در قسمت شمالی بود، برای بازی پرسپولیس رفع شده و فقط برای گسترش آن باقی مانده است.

وی افزود: ورزشگاه وطنی استاندارد روز نیست اما با تلاش مدیران وقت ورزشگاه را برای برگزاری بازی در اینجا آماده کردند.

رئیس هیئت فوتبال مازندران به عدم حضور نمایندگان فدراسیون در جشن قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.

رئیس هیئت مدیره مازندران: وطنی به لیگ قهرمانان می رسد

وی در خصوص زمان بازرسی از ورزشگاه وطنی گفت: قرار است نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا 29 مرداد ماه بیایند.

رئیس هیئت مازندران در پاسخ به این سوال که آیا این رفتار را بی احترامی می داند و چرا؟ فدراسیون ما بی احترامی را حساب نمی کنیم و اگر بودند بهتر بود حتما برایشان اتفاقی می افتاد.

1877063

وی درباره شرایط بازی و اعتراض نساجی به تماشاگران اضافه پرسپولیس گفت: تعداد تماشاگرانی که مشخص کردیم را ببینید، گفتیم باید شش هزار تماشاگر باشد. 5400 مکان برای نساجی و 600 مکان برای تخت جمشید. بعد هم گفتند که اگر تماشاگران نساجی نیامدند و ورزشگاه خالی ماند، آنها را به ورزشگاه هدایت کنند.


سرویس خبر شماره: 1939274
ژوئن 02, 1402 در 10:05 |
580

0نقطه نظر

ما سعی می کنیم تا 20 آگوست همه چیز را انجام دهیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته گذشته مسابقات قهرمانی لیگ برتر به همت استان مازندران و با شرایط ویژه برگزار شد. غیبت نمایندگان فدراسیون فوتبال در ورزشگاه شگفتی های زیادی را به همراه داشت و انتقاد هواداران پرسپولیس را نیز به دنبال داشت.

خالردی درباره رابطه خود با مهدی تاج گفت: ما با هرکسی که مسئول است رابطه خوبی داریم، بالاتر از ما هستیم و آن پروتکل است. ما با آقای تاج همکاری لازم را داریم و مشکلی وجود ندارد.

وی درباره جشن قهرمانی گفت: این مسابقه با همکاری ما برگزار شد. بچه های روابط عمومی دو روز پیش اینجا مستقر بودند و ما با آنها کار کردیم تا بازی خود را جشن بگیریم. ما برگزارکننده بازی هستیم و با کمک سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نماینده آنها هستیم. این سوال را باید از سازمان لیگ و فدراسیون بپرسید. شاید مسئولان برگزاری بازی به این نتیجه رسیدند که نیازی به آمدن فردی از سوی فدراسیون نیست.

رحیم درازی خالردی رئیس هیئت فوتبال مازندران در این باره با خبرنگار ما گفت و گو کرد و گفت: قبلاً گفته بودند که یک نفر از فدراسیون می آید اما یکدفعه دیدیم که نیامد. آنها همان افرادی که روی صحنه بودند، مدال ها را مناسب می دیدند.