رئیس پادگان گفت پرسپولیس را باید تقبیح کرد!

*برای دربی در پادگان بودی و به سختی به دربی رسیدی.
من سرباز بودم و جانشین فرمانده پادگان ما در تخت جمشید هزار آتیشه بود. او مرد بسیار جذابی بود. اما خیلی پرسپولیسی بود. روزی که بازی کردیم به من گفت باید بیایی پادگان. این را به منصورخان گفتم و گفت خودت باید کاری کنی. من هم در جواب گفتم اگر پادگان نروم اضافه خدمت می گیرم. افسر پادگان گفت اگر به بازی رفتی دو سه سوت بهت میدم. من هم گفتم چشم اما بازی را 2-1 بردیم. من هم ساعت 6 صبح روز بعد از بازی به پادگان رفتم تا داستان را از هرکسی که به کری زنگ زد، بگیرم و واقعاً این اتفاق افتاد. همه آمدند سرشان را پایین انداختند و رفتند. با این حال هرکسی سلیقه خود را دارد و این باعث جذابیت و جذابیت بازی می شود، کری باید حد و مرز داشته باشد تا باعث بی احترامی نشود، استقلال و پرسپولیس مکمل هم هستند و اگر نباشند این تیم وجود ندارد. سپاهان و گل گهر شاید رقبای خوبی باشند اما هیچ کدام به اندازه پرسپولیس برای استقلال جذاب نیستند.

پیشکسوت استقلال مدعی شد هر تیمی که دربی را ببازد تا شش ماه تحت تاثیر قرار می گیرد.

رئیس پادگان گفت پرسپولیس را باید تقبیح کرد!

حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار مجله اخبار فوتبال به موضوعات مختلف و به ویژه دربی پایتخت اشاره کرد. او از زمانی که در پادگان بوده و مرخصی گرفته، برای تیمش بازی می کند.

دربی را چگونه پیش بینی می کنید؟
کمتر دربی را در این شرایط دیده ام. هر دو تیم در کورس قهرمانی هستند. علاوه بر اینکه برد در دربی مهم است، تیم بازنده قهرمانی را از دست می دهد. هر کس در این بازی پیروز شود به قهرمانی نزدیکتر خواهد شد. از طرفی اگر تیمی ببازد، علاوه بر از دست دادن کورس قهرمانی، دربی را هم از دست می دهد. این دو موقعیت شرایط بازی را تغییر می دهد و اینطور نیست که آزادانه حمله کنند و روی ضدحمله و خطای حریف گلزنی کنند. دو تیم از نظر روحی آماده هستند. من در هر دو تیم بازیکنان سرحالی زیادی دیدم اما استقلال در دو بازی اخیر بسیار شادابتر بود و این نشان می دهد که بچه ها آمدند. حواشی استراماچونی به استقلال اجازه افزایش امتیاز نداد. آنها با انگیزه بیشتری بازی کردند و گل های بیشتری زدند، به همین دلیل شرایط تیم خوب است و کمی هوشمندتر بازی کردند. استقلال می تواند سه امتیاز بگیرد و برای قهرمانی تلاش کند.

1855383

سخنرانی پایانی؟
امیدوارم استقلال در دربی پیروز شود تا با رفقای پرسپولیس بازی کنیم و کمی به قهرمانی نزدیک شویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا حسن زاده یکی از مدافعان باتجربه سال های استقلال است که سابقه حضور در دربی های زیادی را دارد. بازیکنی که با آبی ها قهرمان آسیا شد و همیشه تکیه گاه مطمئنی برای مربیان تیمش در شهرورد تهران بوده است.

* در دربی ناصرخان حجازی دفاع کم داشت و تو اذیت شدی.
ما این بازی را 0-0 باختیم. چون ناصرخان دوست داشت در این بازی تهاجمی تر باشد. یک زمانی به جای بازی در هافبک دفاعی، هافبک هجومی بازی می کرد و به همین دلیل در این بازی واقعا شرمنده شدیم. خدا خیرشان بدهد. به هر حال، درک سلیقه ها و انواع تفکر متفاوت است. تجزیه و تحلیل بسیار مهم است و زمانی که شما ظرفیت های مادی را داشته باشید بسیار خوب است. با این حال، نقاط قوت و ضعف حریف تجزیه و تحلیل می شود.

مصاحبه را در زیر بخوانید:

* زمان خود را ذکر کنید. مقابل مهدوی کیا در هیچ کدام از بازی ها روز خوبی نداشتی.
مهدوی کیا که کاملا ما را ناامید کرد و گل زد. در این دیدار 10 بازیکن داشتیم و محمد خرمگاه اخراج شد و اگر اخراج نمی شد این اتفاق نمی افتاد. دیدار استقلال و پرسپولیس ویژه است و حتی در منطقه خلیج فارس بیننده دارد. اگر قهرمانی را کنار بگذارید، بازنده آن مسابقه تا شش ماه تحت تأثیر قرار می گیرد. چیزی که تیم اول استقلال به آن نیاز دارد این است که پرسپولیس را برد و بعد به قهرمانی فکر کند که از آن طرف قدرتمندتر می شود. یک هفته مانده به دربی که درگیر شود و استرس خودش را دارد و همه از شما انتظار دارند که در زمین خوب بازی کنید و نتیجه خوبی بگیرید. همین موضوع شرایط بازی را متفاوت می کند. به همین دلیل کادر فنی مسئولیت بسیار بیشتری دارند و باید کاری انجام دهند که استرس کمتری داشته باشد تا بچه ها با آرامش بیشتری بازی کنند.


سرویس خبر شماره: 1922619
02 مه 1402 در 08:25 ب.ظ
35.2K امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

حسن زاده: استقلال به برد دربی نیاز دارد