رابرت لواندوفسکی قبل از دیدار با منچستریونایتد “کاملا ضعیف” بوده است – اخبار نقل و انتقالات و اخبار منچستریونایتد

گزارش ها حاکی از آن است که بارسلونا به نوبه خود، مدافع با استعداد رونالدو آرائوخو را برای بی اثر کردن تهدید مارکوس راشفورد در نظر گرفته است.

یک پیروزی خارج از خانه 23.4 درصد شانس دارد، در حالی که تساوی 22.5 درصد است.

این نشریه می‌گوید: «این بار ابررایانه‌ها نمی‌توانند فراتر از بارسلونا را در خانه ببینند… و به آنها 54.1 درصد شانس پیروزی در برابر تیم تن هاگ را می‌دهد.

از آنجایی که یونایتد لیساندرو مارتینز و مارسل سابیتزر را به دلیل محرومیت از دست داده است و کریستین اریکسن، دانی ون دی بیک، اسکات مک تومینای، آنتونی مارسیال و آنتونی را به دلیل مصدومیت از دست داده است، مطمئناً در مقابل آن قرار خواهند گرفت.

ژاوی هرناندز کمتر از آنچه قبل از بازی در این نقش می‌گفت آرمان‌گرایانه‌تر نشان داده است، اما هیچکس نمی‌تواند شک کند که او نتایجی کسب کرده است.

با این حال، میزبان خود بدون مشکل مصدومیت نیست و باید بدون سرخیو بوسکتس و عثمان دمبله کنار بیاید.

در حالی که خط دفاعی بارسلونا در ماه‌های اخیر فشرده بوده است، قوی‌ترین مهاجم آن‌ها در هفته‌های اخیر از فرم متوسطی برخوردار بوده است.


به گزارش Opta Analyst، با وجود در دسترس بودن کازمیرو، منچستریونایتد به احتمال زیاد امشب در نیوکمپ بارسلونا را شکست نخواهد داد.

این دو تیم از نظر فرم نیز مشابه هستند، یونایتد تا پنج امتیاز با صدرنشینی لیگ برتر و بارسا 8 امتیاز بیشتر از رئال مادرید در لالیگا فاصله دارند. آن‌ها 8 برد را پشت سر گذاشتند و از زمان بازی خانگی 3-0 مقابل بایرن مونیخ در اکتبر که باعث شد از لیگ قهرمانان حذف شوند، شکست نخورده‌اند.

پریز از a استفاده می کند الگوریتم کامپیوتر برای پیش بینی نتیجه مسابقات



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی از یونایتد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت خواهید کرد – قبل از هر مسابقه و در طول ماه.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!


https://thepeoplesperson.com/2023/02/16/robert-lewandowski-has-been-downright-poor-ahead-of-man-united-clash-259819/ منبع:

متوقف کردن لواندوفسکی با این وجود یک اولویت بزرگ برای یونایتد خواهد بود و رکورد او در اروپا خود گویای این موضوع است.

رابرت لواندوفسکی روز یکشنبه مقابل ویارئال کاملا ضعیف بود و قبل از آن مقابل اوساسونا کارت قرمز دریافت کرده بود. او در 6 بازی در لالیگا یک گل به ثمر رسانده است.

با این حال، Opta Analyst خاطرنشان می کند که “به درستی یا نادرست، یک ستاره به فرم اخیر بارسلونا متصل است … یک احساس بسیار ضعیف در موفقیت اخیر آنها وجود دارد.

از آنجایی که گل های خارج از خانه دیگر در رقابت های یوفا مورد توجه قرار نمی گیرند، یونایتد به سادگی امیدوار است که امروز عصر به هر نتیجه ای برسد تا کاتالان ها را برای بازی برگشت به دیگ داغ اولدترافورد بازگرداند.