راجرز: امروز یک آرسنال جدید را در زمین دیدم!

احتمال جذب بازیکنان جدید در نقل و انتقالات تابستانی؟ نه، خرید جدیدی وجود ندارد و ما در طول فصل با همین بازیکنان ادامه خواهیم داد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، توپچی ها در بازار تابستانی عملکرد خوبی داشتند و با بازیکنان مطرحی چون گابریل ژسوس و الکساندر زینچنکو به خدمت گرفتند. فصل برای این تیم خیلی خوب شروع شد و در پایان هفته دوم موفق به کسب 6 امتیاز شدند. پس از شکست 2-4 لسترسیتی مقابل آرسنال در بازی امروز، برندن راجرز مدعی شد که در آن بازی حریف متفاوتی را در زمین دیده است.

به نظر من، آرسنال در این فصل زیر نظر میکل آرتتا سطح جدیدی از خود نشان می دهد و امسال واقعاً پیشرفت کرده است. ویلیام سالیبا در خط دفاعی کلاس فوق العاده ای دارد و در هر صحنه به توپ می رسد. گابریل ژسوس نیز ثابت کرده است که یک مهاجم در سطح جهانی است و الکساندر زینچنکو می تواند در چندین پست در بالاترین سطح ممکن فوتبال بازی کند. حضور این بازیکن باعث پیشرفت زیادی آرسنال در فصل جدید شده است.

برندان راجرز گفت: “ما بعد از بازی مقابل آرسنال احساس متفاوت و چند وجهی داریم. ما موفق شدیم لحظات خوبی را در زمین خلق کنیم و برای دقایقی نمایشی را که می خواستیم ارائه دادیم، اما اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. لحظات حساس و این باعث شد تا هزینه های زیادی در تیم ایجاد شود اما در مجموع بازیکنان لستر به جنگ ادامه دادند و ما تا آخرین لحظه تلاش کردیم تا گل های بعدی را به ثمر برسانیم.


سرویس خبر شماره: 1838154
آگوست 22, 1401 @ 9:48 ب.ظ
4.3K |

4نقطه نظر

برندان راجرز سرمربی باتجربه لسترسیتی از کیفیت بالای آرسنال در این فصل تمجید کرد.